-
-
1.371 m
337 m
0
4,7
9,4
18,78 km

Vista 17464 vegades, descarregada 571 vegades

a prop de Sadernes, Catalunya (España)

Nosaltres hem deixat el cotxe a un parking mes amunt de Sadernes(on comença el trak). Pro si voleu podeu començar des de Sadernes seguin la pista fin l'inici del trak, ja que en dies de moltes visites tanquen la Barrera de la pista i no es pot pujar amb cotxe.
Per cert. Si mireu les fotografies podreu observar un magnific llangardaix amb el coll blau. La foto ha estat presa baixant del salt de la Nuvia.

11 comentaris

  • Foto de chivoman

    chivoman 14/05/2009

    Ruta muy recomendable, la subida final a la Bassegoda un pelín técnica pero espectaculares vistas. El tramo de subida es muy bonito entre bosques y pedreras. Lástima del tramo final de bajda con mucha pista.
    Por otro lado, ¿eso de dejar el coche ahí es legal? Hay rumores de que te multan, obligando a comenzar desde sadernes...buff que palo.

    Bassegoda, una cima que no puede faltar en tu curriculum!

  • Foto de scary

    scary 14/05/2009

    OK. Todo correcto.
    Aclaro lo de dejar el coche después de Sadernes para evitar malos entendidos a los que puedan leer esto.
    En sadernes hay una barrera y una caseta de información sobre el parque. En épocas o días de mucha afluencia de visitantes cierran la carretera para evitar problemas de trafico ya que la carretera es muy estrecha. Pero de lunes a viernes en épocas de poca afluencia permiten el paso y puedes dejar el coche en los aparcamientos habilitados para ello. Los aparcamientos están numerados y solo se permite aparcar en dichos aparcamientos.
    Por lo demás todo correcto.
    Eliminar

  • alex! 23/11/2010

    Una ruta de L'Alta Garrotxa por excelencia. Personalmente, la mejor que he visto hasta ahora.
    Tansolo cambiaría un detalle: una vez en la ermita de Mare de Déu de les Agulles, coger el camino hacia el Oeste y subir por Comadells; una vez al pie del último risco, a unos 1300m de altitud, bordearlo en dirección este y en seguida se llega a una pedrera enlazando de nuevo con todo el recorrido aquí descrito(aproximadamente en el punto 620).

    Muy bien hallada, muchas gracias por compartirla!

    Salut!

  • Foto de scary

    scary 24/11/2010

    Hola Alex.
    Gracias por comentar. Esta ruta en ciertos puntos permite variantes como la que comentas. Es una buena opción y todo lo que sea mejorar bienvenido sea.

    Salut i gracies

  • Foto de BetuZelles

    BetuZelles 03/06/2011

    Hola!!! Tinc moltes ganes de fer aquesta ruta.... (està plena de Geocatxings)... he llegit més amunt que hi ha algún tram un mica tècnic... què vol dir això?. S'ha de fer escalada o grimpada? Ho dic per què la meva dona pateix vertigen i no ho podria fer...

    Gracies per compartir aquesta ruta que promet tant.

  • Foto de scary

    scary 03/06/2011

    hola.BetuZelles Al tram final d'accés al Bassegoda tens una petita grimpada amb cadenes per seguretat i amb un altre punt del camí una de mes petita.
    Les dues grimpades son relativament fàcils i amb una alçada bastant baixa i raonable. Ara, si te vertigen millor no dic res, ja que cada persona es un mont diferent. Pro crec que si no te un vertigen mol elevat podreu passar amb poca dificultat.
    Salut

  • Foto de BetuZelles

    BetuZelles 08/06/2011

    Moltes gràcies... quan ho provem ja t'informaré.
    Salut.

  • Foto de Màquis Nostàlgic

    Màquis Nostàlgic 22/10/2013

    A la part fianl del Bassegoda, hi ha una cadena per ajudar-te. No té cap dificultat.

  • Foto de Màquis Nostàlgic

    Màquis Nostàlgic 22/10/2013

    A la part final del Bassegoda, hi ha una cadena per ajudar-te. No té cap dificultat.

  • Foto de miguel angel lozano

    miguel angel lozano 05/03/2014

    Buenas...realmente cuantas horas son de ruta caminando
    Gracias

  • Foto de scary

    scary 16/03/2014

    Nosotros paramos aproximadamente 3/4 de hora para comer y unos 15 minutos en la cima del bassagoda. A nuestro ritmo unas 6 horas reales caminando.
    Saludos

Si vols, pots o aquesta ruta.