Dificultat tècnica   Moderat

Temps  4 hores 7 minuts

Coordenades 2834

Data de pujada 25 / juliol / 2017

Data de realització juliol 2017

-
-
397 m
2 m
0
8,7
17
34,67 km

Vista 123 vegades, descarregada 8 vegades

a prop de Llagostera, Catalunya (España)

Otra forma de llegar a Palamós desde Llagostera.

Salida después de desayunar en el Bar Restaurante El Carril de Llagostera en dirección a la zona de Panedas, hasta llegar a la Cabra penjada.

Paso por el Camps de Can Bota y fuerte subida hacia el Roquetal, Masía bien conservada por una sociedad de cazadores de Llagostera.

Fuerte descenso y subida hasta la Font del arbres y la Masía de Can Llac que están restaurando.

Por la carretera hacia Romanyá tomamos el desvío hacia la Font Josepa y llegamos a la carretera GIV-6612. Pasamos por el árbol Suru chato y después del descenso tomamos un atajo por el que hacía tiempo que no pasaba nadie para llegar a las ruinas de Mas Riera. Digo que no pasaba nadie ya que tuvimos que emplearnos a fondo para limpiar la maleza que se había apoderado del sendero.

Desde aquí seguimos la riera del Molins y la carretera a Calonge, hasta llegar a esta población, y desde aquí al final de esta ruta en Palamós.


Una altra forma d'arribar a Palamós des de Llagostera.

Sortida després d'esmorzar al Bar Restaurant El Carril de Llagostera en direcció a la zona de Panedas, fins arribar a la Cabra Penjada.

Pas pel Camps de Can Bota i forta pujada cap al Roquetal, Masia ben conservada per una societat de caçadors de Llagostera.

Fort descens i pujada fins a la Font del arbres i la Masia de Can Llac que estan restaurant.

Per la carretera cap a Romanyà prenem el desviament cap a la Font Josepa i arribem a la carretera GIV-6612. Passem per l'arbre Suru xato i després del descens prenem una drecera pel que feia temps que no passava ningú per arribar a les ruïnes de Mas Riera. Dic que no passava ningú ja que vam haver de esforçar-nos a fons per netejar la mala herba que s'havia apoderat del corriol.

Des d'aquí seguim la riera del Molins i la carretera a Calonge, fins arribar a aquesta població, i des d'aquí al final d'aquesta ruta a Palamós.

Comentaris

    Si vols, pots o aquesta ruta.