Temps  6 hores 37 minuts

4,2
8,4

Vista 29 vegades, descarregada 0 vegades

a prop de Benifató, Valencia (España)

Basant me en la ruta de Toni Cama, hem fet aquesta ruta variant desde la font de Partagat. La zona es espectacular ja que disfrutem de les vistes de la vall de Guadalest, el Puig Campana, barranc del Arc, Els Castellets, etc. Recomane que es faça en el mateix sentit ja que el tram més complexe que es troba en la vessant sud del Diví, en el que haurem de fer unes trepades sencilles a prop de a on es troba el muret, pot resultar prou dificultós si el fem de baixada. A banda d'això , després de la casa Patarrana hi ha un troç de camp a través fins que agafem la pista de Tagarina. Exceptuant aquestos dos punts una mica més conflictius , el recorregut es fa per senda evident i per pista .
CASTELLANO
Basandome en la ruta de Toni Cama, hemos hecho esta variante desde la Font de Partagat. La zona es espectacular puesto que en todo momento disfrutamos de las vistas del valle de Guadalest, el Puig Campana, barranc del Arc, etc. Recomiendo que se haga en el mismo sentido puesto que el tramo más complejo que se encuentra en la vertiente sur del Divino, (en el que tendremos que hacer unas trepadas sencillas cerca de donde se encuentra el murete), puede resultar bastante dificultoso si la hacemos de bajada. Además de esto , después de la casa Patarrana hay un tramo de campo a través hasta que cogemos la pista de Tagarina. Salvo estos dos puntos algo más conflictivos el recorrido se hace por senda evidente y por pista.
ENGLISH
We have made this variant route from Partagat fountain. The area is spectacular because we enjoy the views to the valley of Guadalest, the Puig Campana, barranc del Arc, etc. I recommend that it be done in the same sense since the most complex part that is on the southern slope of the Divine, where we will have to do some simple climbs near where the "murete" (little wall) is located, can be quite difficult if we make it downhill . In addition to this, after the Patarrana house there is a cross country section until we take the track of Tagarina. Except for these two somewhat more conflictive points, the route is made by an obvious path and by track.
ENGLISH>Hora Inicio: 10:42 25 may. 2019
Hora Fin: 17:20 25 may. 2019
Distancia recorrida: 25,5 km (06:37)
Tiempo en movimiento: 04:55

Pr-Cv 21 a Aitana

Pr-Cv 21

Roques

Sense senda evident, algún hito i punts rojos

tram sense senda

tram sense senda evident

travessa

travessa1

víes escalada

Comentaris

Si vols, pots o aquesta ruta.