-
-
347 m
331 m
0
0,2
0,4
0,74 km

Vista 129 vegades, descarregada 2 vegades

a prop de Montblanc, Catalunya (España)

((CAT))
A causa dels aiguats del 22 d'octubre de 2019 no es pot accedir a Montblanc pel pont vell. Del cementiri de Montblanc a la torre del Portal de Sant Antoni el traçat ha canviat:

En direcció a Poblet:

Des del cementiri de Montblanc continuem pel camí del Cementiri. Un cop passat el pont de la via del tren girem a la dreta. Trobem una gran esplanada. La creuem i continuem per la carretera d'Artesa de Segre (esquerra) en direcció al poble. Arribem a una rotonda i girem a l'esquerra per passar pel pont nou, a la dreta veiem el pont Vell. Creuem el riu Francolí i girem a la dreta on enllaçarem amb el Baluard de Santa Anna fins a la torre del Portal de Sant Antoni on enllacem amb el recorregut.

En direcció a Santes Creus:

Baixem pel Baluard de Santa Anna passem per davant de la torre del Portal de Sant Antoni, i continuem fins al carrer Muralla de Santa Anna. Trobem una petita plaça amb una font i girem a l'esquerra. Creuem el pont nou, riu Francolí. A la rotonda girem a la dreta per la carretera d'Artesa de Segre. Just passat l'Institut Mare de Déu de la Serra entrem a una esplanada molt gran. La creuem per passar pel pont de la via de tren i continuar amb el recorregut del GR175.

((ES))
Debido a las riadas del 22 de octubre de 2019 no se puede acceder en Montblanc por el puente viejo. Desde el cementerio de Montblanc a la torre del Portal de Sant Antoni, el trazado ha cambiado provisionalmente.

En dirección a Poblet:

Desde el cementerio de Montblanc continuamos por el camino del Cementerio. Una vez pasado el puente de la vía del tren giramos a la derecha. Encontramos una gran explanada. La cruzamos y continuamos por la carretera de Artesa de Segre (izquierda) en dirección al pueblo. Llegamos a una rotonda y giramos a la izquierda para pasar por el puente nuevo. A la derecha vemos el puente Viejo. Cruzamos el río Francolí y giramos a la derecha donde enlazaremos con la calle Baluart de Santa Anna hasta la torre del Portal de Sant Antoni donde enlazamos con el recorrido.

En dirección a Santes Creus:

Bajamos por la calle del Baluart de Santa Anna. En la torre del Portal de Sant Antoni continuamos siguiendo la muralla hasta la calle Muralla de Santa Anna. A nuestra izquierda hay una pequeña plaza con una fuente, giramos a la izquierda para cruzar el río Francolí por el puente nuevo. A la rotonda giramos a la derecha, continuamos por la carretera de Artesa de Segre. Una vez pasado el Instituto Virgen María de la Serra entramos a una explanada muy grande. La cruzamos y pasamos por debajo del puente de la vía de tren y continuamos por el recorrido del GR175.

Comentaris

    Si vols, pots o aquesta ruta.