Temps  5 hores 33 minuts

Coordenades 1545

Data de pujada 7 / de desembre / 2013

Data de realització de desembre 2013

  • valoració

     
  • informació

     
  • Fàcil de seguir

     
  • Entorn

     
-
-
381 m
41 m
0
4,1
8,2
16,33 km

Vista 2964 vegades, descarregada 113 vegades

a prop de Bell-Lloch, Catalunya (España)

Hola nois, una matinal molt entretinguda i divertida, com sempre, amb els companys Toni, Pere, Jordi i jo.

Hem sortit de l'antiga estació del carrilet de la font picant, tot passejant pel camí de la via verda, ens desviem per veure el menhir de la pedra Ramera, seguim fins el pont de la riera de Salenys, girem a la dreta i ens encaminem cap a la fàbrica d'aigües de Salenys.
)
Entrem per la riera fins la font de Salenys, seguirem però ens desviarem per poder veure la font de Tanedes, una font preciosa i molt ben arreglada per la gent que hi treballa de forma altruista (Gràcies), enfilem cap a la riera per endinsar nos a les gorgues i gaudir dels seus pons, com a nens petits.

Sortim del gorg direcció la serra LLonga per poder trobar la font del Cucut , la font del LLopla i font Sotera.

Seguim la ruta per arribar al Pi d'en Cama o pi de Romanyà, voltarem pel puig del dòlmens per trobar la cista d'en Guitó i la del suro del Rey.

A prop del Puig d'en Ponç trobem el pou i l'abric que porta el mateix nom, seguirem cap a la Roca de Malvet per trobar el Dolmen del mas Busarenys i l'abric Beta.

S'ens acaba el temps i deixem algunes coses darrere per arribar altre cop a l'estació.


FRASES CÈLEBRES


Qui llegeix sap molt, però qui observa sap encara més

3 comentaris

  • Foto de montagut

    montagut 12/12/2013

    He fet aquesta ruta  veure detalls

    Una ruta completa, llastima del refrigeri

  • Foto de jogago64

    jogago64 15/01/2017

    He fet aquesta ruta  veure detalls

    Hola Santi. He seguido otras rutas tuyas y nunca he tenido problemas, sin embargo he de criticar con fuerza esta ruta. Me parece IMPRUDENTE no advertir encarecidamente que se trata de una vía ferrata y que por lo tanto se ha de ir preparado para ésta con arnés, disipador y si es posible buenas zapatillas o mejor aún píes de gato(como advierte un cartel al principio del la vía) o abstenerse de realizarla, ya que hay peligro de caída. Una cosa es un paso equipado con cuerdas y fácil de vencer como hay en muchas rutas y otra es una vía ferrata, aunque sea de nivel muy fácil.
    Yo al ver cómo era la ruta he seguido el camino que me ha evitado todos los pasos preparados y realmente me ha sorprendido que alguien la pueda hacer sin tomar las debidas precauciones
    Los años, la experiencia y la montaña me han enseñado que sólo tomando todas las precauciones posibles se evitan los posibles daños y que un momento divertido en un segundo se transforma en una tragedia y que toda precaución es poca. Quizá hace algunos años la hubiera hecho sin pensar demasiado, pero ahora NO.
    Creo que es responsabilidad de todos los que colgamos rutas y vamos a la montaña informar bien de lo que nos podemos encontrar en ruta y de los riesgos de no tomar las debidas precauciones.
    Supongo que muchas personas la harán sin estar preparados y hasta les parecerá divertido, pero luego cuando pasa algo nos lamentamos y decimos que hay gente imprudente, que son nuevos en el monte, que hay que estar federados, cobrar los rescates etcetc.. Pero la labor más importante es informar.
    Por eso te ruego que en esta ruta informes que en parte es una vía ferrata y que es mejor ir preparado para ella.
    Un saludo

  • Foto de Santi gavarres

    Santi gavarres 16/01/2017

    Perdona jogago64 la ruta que has hecho no es una via Ferrata, es un camino que sigue paralelo a la via, si no has utilizado bien tu navegador tendrias que ver que es solo un camino , la ferrata tambien la tengo colgada y si lo miras esta como Via Ferrata, perdona el mal entendido, pero de montaña no creo que me puedas poner en duda ninguna de mis rutas colgadas.
    Un saludo

Si vols, pots o aquesta ruta.