2,3
4,6

Vista 966 vegades, descarregada 29 vegades

a prop de Ulldemolins, Catalunya (España)

Castellano
Aparcaremos el coche en la Ermita de Sant Antoni, saldremos por la pista y seguiremos las marcas del GR 65.5 dirección a les Cadolles Fondes, acortaremos el tramo de pista por el sendero que va recortando las curvas de la misma. Seguiremos por la senda que va paralela al Riu Montsant, dejamos a la derecha el GR y el cruce que va a la Ermita de St. Bartomeu. Pasados unos 500 mts y a la altura de la roca del Bisbe, dejamos el sendero que paralelo al río para coger a la izquierda dirección a la Plana del Forn del Vidre. A partir de aquí el camino va siguiendo por una cresta aérea, pasamos els Ventadors y seguimos la senda que nos lleva a la Punta dels Pins Carrasers, dejamos un sendero a la izquierda que baja por el Grau del Llop, seguimos por la loma y antes de llegar al Pi de la Carabasseta, sale por la izquierda una senda poco evidente que desciende en fuerte pendiente hasta una balsa de los bomberos y de aquí por la pista nuevamente hasta la Ermita de St. Antoni.

Català
Aparcarem el cotxe a l'Ermita de Sant Antoni, sortirem per la pista i seguirem les marques del GR 65.5 direcció a les Cadolles Fondes, escurçarem el tram de pista pel sender que va retallant les corbes de la mateixa. Seguirem per la senda que va paral · lela al Riu Montsant, deixem a la dreta el GR i la cruïlla que va a l'ermita de St Bartomeu. Passats uns 500 mts ia l'altura de la roca del Bisbe, deixem el sender que paral · lel al riu per agafar a l'esquerra direcció a la Plana del Forn del Vidre. A partir d'aquí el camí va seguint per una cresta aèria, passem els Ventadors i seguim la senda que ens porta a la Punta dels Pins Carrasers, deixem un sender a l'esquerra que baixa pel Grau del Llop, seguim per la carena i abans d'arribar al Pi de la Carabasseta, surt per l'esquerra un camí poc evident que baixa en fort pendent fins a una bassa dels bombers i d'aquí per la pista novament fins a l'Ermita de St Antoni.

Comentaris

Si vols, pots o aquesta ruta.