• Foto de Circular - Torreblanca.
  • Foto de Circular - Torreblanca.
  • Foto de Circular - Torreblanca.
  • Foto de Circular - Torreblanca.
  • Foto de Circular - Torreblanca.
  • Foto de Circular - Torreblanca.

Coordenades 279

Data de pujada 25 / d’abril / 2010

Data de realització d’abril 2010

-
-
599 m
306 m
0
2,0
4,0
8,03 km

Vista 2025 vegades, descarregada 19 vegades

a prop de Vacarisses, Catalunya (España)

Això es arribar i moldre, tan punt com entres a la pista, comença la pujada. De fet es salva un desnivell de 300 metres amb poc mes de un parell de quilometres. La pujada acaba al Cap del Ros. Des de el peu de la torre de comunicacions hi ha una vista interessant sobre el macis de Montserrat. Passem a la vall de Can Boixeres però nomes uns quilometres ja que retornem a la vall de Torreblanca superant el coll de Can Margarit. Des de aquí comença el descens que ens portarà inicialment a la Masia Donadeu i posteriorment a Torreblanca. Els últims metres de la ruta s’ha de anar amb comte ja que estan fent obres a la riera i costa trobar el camí que ens portarà al punt d’inici.

En esta ocasión es llegar y besar el santo, en el mismo momento que entras en la pista, empieza la subida. De hecho se salva un desnivel de 300 metros en poco mas de un par de kilómetros. La cuesta finaliza en el Cap del Ros. Desde el pie de la torre de comunicaciones se puede disfrutar de una vista interesante sobre el macizo de Montserrat.
A continuación pasamos al valle de Can Boixeres, pero solo unos kilómetros, ya que se regresa al valle de Torreblanca después de superar el Coll de Can Margarit. Desde aquí se inicia le descenso que nos llevara inicialmente a la Masia Donadeu y posteriormente a Torreblanca. En los últimos metros de la ruta hay que ir con cuidado, ya que están haciendo obras en la riera y puede que os cueste recuperar el track que os llevara finalmente al punto de partida.

El track es net / El track esta limpio

Durada: 02:30

Abril.2010

Comentaris

    Si vols, pots o aquesta ruta.