3,3
6,6

Vista 2816 vegades, descarregada 90 vegades

a prop de Sant Llorenç Savall, Catalunya (España)

Una nova caminada per l’entorn de Sant Llorenç Savall. Comença amb una pujada moderada fins a sortir a Can Catafal, es contínua uns metres per la pista que baixa fins a Castellar abans d’agafar el camí de la dreta que ens portarà en un descens cómode fins l’antiga gasolinera de Sant Llorenç. El track transcorre per camins en molt bon estat i sense dificultat.

Una nueva caminata por los alrededores de Sant Llorenç Savall. Empieza con una cuesta moderada hasta llegar a Can Catafal, posteriormente se continúa unos metros por la pista que baja hasta Castellar del Valles, antes de tomar un desvío a la derecha que nos llevara en un cómodo destino hasta la antigua gasolinera de Sant Llorenç. El track transcurre por caminos en muy buen estado y sin dificultad.

El track es net / El track está limpio.

Durada: 02:45

• Foto de Homenatge
Un record a Felix Rodriguez de la Fuente

3 comentaris

• julian966 04/12/2011

Hice la ruta un domingo,el unico problema que tuve es que me cruze con varios grupos de motoristas y algun coche en busca de setas, eso si los caminos son suficientemente anchos para que eso no fuera una molestia

• kinketlo 09/02/2014

He fet aquesta ruta  veure detalls

Muy facil de realizar y sin ninguna dificultad técnica, sólo al cruzar el rio ripoll que hay que saltar por unas piedras pequeñas, pero creo que se puede evitar cogiendo algún otro camino.

• Foto de rafru

rafru 17/09/2017

muy fácil de realizar, fácil de seguir muchas gracias lumdsen

Si vols, pots o aquesta ruta.