Temps  3 hores 23 minuts

Coordenades 1131

Data de pujada 18 / de gener / 2016

Data de realització de desembre 2015

-
-
333 m
106 m
0
2,6
5,3
10,56 km

Vista 250 vegades, descarregada 5 vegades

a prop de Castellet, Catalunya (España)

Comencem la ruta a l´aparcament que hi ha a la carretera Bv-2115 al km-13, seguint el GR 92 direcció Vilanova i la Geltrú. Passem pel Castell, l´Ermita de Sant Pere i poc desprès, al costat del Cementeri, trobarem una font i al costat un corriol que es el GR 92 que seguirem, passant per Cal Balaguer, Cal Cremat, Cal Cassanyes i poc després, al acabar la pujada, trobem un pal que indica GR-92 Vilanova i la Geltrú a la dreta i Casa Alta a l´esquerra, agafarem aquest últim. Una vegada davant de la masia, a ma dreta, hi ha un corriol que baixa amb una pendent bastant pronunciada que acabarà a una pista que es el GR-92.3 que seguirem a l´esquerra direcció Torrelletes. Una vegada arribem a Torrelletes, nomes cal seguir les indicacions de color taronja que passa al costat de l´Ajuntament direcció Castellet o el mateix GR-92.3 que arriba al mateix punt.
Nomes s´ha de tenir en compte la baixada al costat de Casa Alta que té molta pedra solta, tot la resta no té cap dificultat.



Comenzamos la ruta en el aparcamiento que hay en la carretera Bv-2.115 en el km-13, siguiendo el GR 92 dirección Vilanova i la Geltrú. Pasamos por el Castillo, la Ermita de Sant Pere y poco después, junto al Cementerio, encontraremos una fuente y al lado un sendero que es el GR 92 que seguiremos, pasando por Cal Balaguer, Cal Cremat, Cal Cassanyes y poco después, al terminar la subida, encontramos un poste que indica GR-92 Vilanova i la Geltrú a la derecha y Casa Alta izquierda, cogeremos este último. Una vez delante de la masía, a mano derecha, hay un sendero que baja con una pendiente bastante pronunciada que acabará en una pista que es el GR-92.3 que seguiremos a la izquierda dirección Torrelletes. Una vez llegamos a Torrelletes, solo hay que seguir las indicaciones de color naranja que pasa al lado del Ayuntamiento dirección Castellet o el mismo GR-92.3 que llega al mismo punto.
Solo se ha de tener en cuenta la bajada al lado de Casa Alta que tiene mucha piedra suelta, todo lo demás no tiene ninguna dificultad.
Waypoint

Cal Balaguer

Waypoint

Cal Cassanyes

Cal Cassanyes
Waypoint

Cal Cremat

Waypoint

Casa Alta

Waypoint

Castell

Waypoint

Coves de la Bovera

Waypoint

Ermita de Sant Pere

Waypoint

Font

Waypoint

Pou de Calçs

Waypoint

Pou del fondo de Sant Tomas

Waypoint

Torrelletes

Comentaris

    Si vols, pots o aquesta ruta.