Temps  4 hores 43 minuts

Coordenades 1227

Data de pujada 15 / de novembre / 2014

Data de realització d’octubre 2014

-
-
865 m
427 m
0
2,4
4,8
9,54 km

Vista 3063 vegades, descarregada 44 vegades

a prop de Valldemossa, Islas Baleares (España)

Itinerari: Valldemossa, Portell de ses Basses, Desviació (WP-03), Camí de ses Fontanelles, Miradors, Pas d'en Miquel, Desviació (WP-07), Corral dels Bous, Cova de s'Ermità Guillem, Coll de Son Gallard, Refugi Arxiduc, Talaia Vella, Mirador de Can Costa, Pla des Pouet, Valldemossa.
Observacions: itinerari que discorre quasi tot ell per camí, sols pot presentar alguna dificultat de seguiment el tram comprés entre el (WP-03) al (WP-04), el camí no es troba suficientment marcat.
Descripció de l'itinerari: Blog Viaranys

Veure més external

Waypoint

01-Inici-Final

Waypoint

02-Desviament

Waypoint

03-A l'esquerra

Waypoint

04-Camí Fontanelles

Waypoint

05-Mirador

Waypoint

06-Mirador

Waypoint

07-A la dreta

Waypoint

08-Paret

Waypoint

09-Cova

Waypoint

10-Coll Son Gallard

Waypoint

11-Refugi

Waypoint

12-Talaia

Waypoint

13-Mirador

Waypoint

14-Pla Pouet

4 comentaris

  • Foto de Pouet685

    Pouet685 30/11/2014

    Bonita excursión.
    Entre el wp3 y wp4 hace unos años no había ni una marca. Algunos pusimos unas pocas, después tardé más de un año en volver por ahí y lo habían marcado bastante bien, no sé quién, por lo difícil que es el tramo para "fitar" de modo más o menos permanente.
    Si tengo tiempo iré por Navidad e intentaré añadir alguna.
    ¡Ah! y gracias por compartir.

  • Foto de jferrer

    jferrer 01/12/2014

    Hola Pouet685,
    Entre el WP-03 i el WP-04, es troben restes d'un camí de ferradura (marges de sosteniment) que puja per dins un bonic comellar. A la parta alta el camí volta cap a la dreta però no vàrem trobar la continuïtat o no el vàrem saber trobar. Tu saps o coneixes cap a on continua i a on va a parar? Nosaltres seguirem, sense camí per camp a través, direcció nord fins arribar al camí de ses Fontanelles (WP-04).
    Moltes gràcies pel teu interès en aquesta ruta i pel teu amable comentari.
    Salutacions.

  • Foto de Pouet685

    Pouet685 01/12/2014

    Hola Josep:
    He visto el track que seguisteis. Tenías que haber continuado unos 200 m rumbo 120º aproximadamente, por lo que queda de camino. Se llega a un punto donde el camino, o lo que queda de él gira hacia el NE aproximado. Hay, o había algo de maleza, pero se puede seguir, así otros 200 m, más o menos. Se llega a una vaguadilla, una pequeña torrentera, se atraviesa y se deja a derecha “rotlos” de Sitges. Se gira hacia NW y a partir de ahí no había restos de senda hasta hace unos años. La zona es boscosa. Hay fuerte pendiente inicial, pero sin problemas. El año pasado o el anterior se enriqueció el track con hitos. Puede que se hayan perdido algunos. No he pasado por el tramo que te describo desde hace más de un año. El año pasado había “fites”.
    Continúa hasta llegar a la parte más alta. Se gira levemente a derecha y se sigue por una suave “carena” hasta llegar a una zona de roquedo puro. Toma dirección NNE (hacia el Caragolí). Llegarás al Camí de ses Fontanelles. La zona de roquedo estaba el año pasado bien “fitada”, con hitos de piedra. Claro que a veces caen y pueden desaparecer, y hay que verlas.
    El track lo encontrarás en:
    http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4285685
    Por cierto que el primer punto al que hay que llegar es punto de encuentro con la senda, o trocha, que procede del Pas de sa Cova. Emilio Alonso la publicó en Última Hora y nos sirvió de ayuda para hacerla también mi grupo.
    En el comentario anterior creí que habíais llegado al punto básico.

  • Foto de jferrer

    jferrer 02/12/2014

    Hola Juan,
    Moltes gràcies per aquesta extensa informació. A veure si hi puc arribar aquestes properes vacances de Nadal. Seguiré les teves indicacions.
    Conec aquest punt de trobada amb el camí que ve del pas de sa Cova i la seva continuïtat fins al camí de ses Basses, està ben fitat.
    Salutacions cordials.

Si vols, pots o aquesta ruta.