-40 m

Vista 2299 vegades, descarregada 16 vegades

a prop de Tarragona, Catalunya (España)

Ruta que des de Tarragona fins a les Masies Catalanes és molt rodadora i des del Rourell fins a Tarragona també. En canvi des de les Masies Catalanes fins la carretera que puja a l'Albiol la nivell físic i la tècnica que es requereixen són elevats. El descens des de l'Abiol fins al waypoint on indica "Agafem sender de la dreta" és molt agradable, en canvi des d'aquest punt fins al següent "Arribem a la pista" es tracta d'un sender per anar-hi caminant més que per baixar amb bicicleta. Es necessita de molta tècnica per baixar segur.

A vegades trobo a faltar algun icono que indiqui btt+senderisme. xD

Aneu amb compte.

Agafem el sender de la dreta

Albiol

S'acaba la pujada tècnica

1 comentari

• St.Heckler 14/05/2016

He fet aquesta ruta  veure detalls

Hola desde Les masies catalanes hasta Arbiol hay subida y la un buen tramo con tierra y predrolos sueltos ,a nadie dejara indiferente (fisico y tenica elevados).
    En Arbiol dejas de sufrir y comienza lo divertido ,bajadas muy rodadoras y al pasar el sendero a la derecha tienes caminos con bajadas muy tecnicas , muy dificil hacerlo todo sobre pedales , a menos que seas un maquina en tenica y controles mucho , luegos las tipicas bajadas de pizarra suelta en alcover y vuelta a llanear todo lo rapido que quieras.
    Lo tiene todo para los que les gusta subir,bajar,caminar con la cleta al hombro,tecnica , fuerza y paisajes guapos, mas un garito nada mas salir de la pista en Alcover, por si apetece una paradita.
    Nota importante:
    Al salir de masies catalanes y entrar por camino(500m) te encuentras un letrero "privado prohibido vehiculos " si lo rodeas , por el suelo hay otro de "cuidado perros" , bueno pues los perros estan , pastores alemanes, grandes , con mala purgas y "SUELTOS" , casi me muerde uno , lo tube a dos palmos de mi .Yo recomiendo un rodeo (en el mapa se puede ver la masia de los leones, todo abierto . sin vallas).

Si vols, pots o aquesta ruta.