Temps  7 hores 9 minuts

Data de pujada 19 / de gener / 2016

Data de realització de gener 2016

Vista 381 vegades, descarregada 9 vegades

a prop de Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Salimos de Santa Cristina por el carril bici en direccion a la costa, a la llegada a Playa de Aro tomamos en direccion a Masnou y antes de empezar la subida giramos a la derecha por una pista forestal que nos llevara a Vall de Molins y Calonge, de aqui tomamos una pistas que atraviesan los campos y viñedos hasta llegar a Vall.llobrega de donde iremos a Palamos y por la costa pasando por Sant Antoni y Platja d'Aro regresamos a Sta. Cristina.

Sortim de Santa Cristina pel carril bici en direcció a la costa, a l'arribada a Platja d'Aro prenem en direcció a Masnou i abans de començar la pujada girem a la dreta per una pista forestal que ens portarà a la Vall de Molins i Calonge, d'aqui prenem una pistes que travessen els camps i vinyes fins arribar a Vall.llobrega d'on anirem a Palamos i per la costa passant per Sant Antoni i Platja d'Aro tornem a Sta. Cristina.
Masnou
Riera de Molins
R
Calonge
Palamos

Comentaris

Si vols, pots o aquesta ruta.