-
-
925 m
385 m
0
8,0
16
32,03 km

Vista 4097 vegades, descarregada 195 vegades

a prop de Olot, Catalunya (España)

Ruta feta per aprofitar una meravella de la natura i el fred Siberià. Pujem a Fontanills, contemplem les vistes i baixem per una pista que ens porta a Joanetes, no són molt tècniques tret de un parell de cops. Després pujem per la antiga carretera de Bracons i ens desviem per anar a veure el Salt del Roure Congelat pel fred siberià. Tornem cap a Olot passant per Joanetes i el bicicarril.

Ruta hecha para aprovechar que el frío siberiano hace una maravilla con el "Salt del Roure". Subimos a Fontanills por una pista no muy tècnica, difrutamos de las vistas y bajamos por otra que nos lleva hasta Joanetes, luego subimos por la antigua carretera de Bracons, para ver el Salt del Roure congelado por el frío. De vuelta volvemos a pasar por Joanetes y hacia Olot.

1 comentari

  • geilan 20/08/2016

    He fet aquesta ruta  veure detalls

    La ruta es fácil de seguir. Las valoraciones de dificultad son siempre subjetivas, creo que la dificultad es moderada para gente que esté acostumbrada a realizar salidas por zonas de montaña, en definitiva que esté iniciada. Por supuesto el esfuerzo vale la pena.

Si vols, pots o aquesta ruta.