• Foto de Mataro-Arenys de Munt (far de can jalpí)-Mataró 20130224

• Fàcil de seguir

• Entorn

Vista 3539 vegades, descarregada 140 vegades

a prop de Mataró, Catalunya (España)

Ruta molt divertida i ciclable gairebé al 100% (nomes un parell de punts amb una dificultat més que poder que us face posar el peu a terra) per la serralada de Marina. Basat en el track del company Yonkibiker.
Track perpetrat amb Patag0niak.

3 comentaris

• Foto de Patag0niak

Patag0niak 26/02/2013

He fet aquesta ruta  veure detalls

El track realitza trams de la cursa Xurribikers 2013. Ruta molt divertida.

• Foto de YonkiBikers

YonkiBikers 17/06/2013

Gracies pel comentari Andriu :)

• Foto de olvix78

olvix78 20/10/2019

He fet aquesta ruta  veure detalls

Realicé esta ruta el 19 de octubre del 2019 y no es ni mucho menos ciclable al 100%, en especial el regreso de Arenys a Mataró. Me perdí muchas veces, el camino desaparecía y te volvías loco para volver a localizarlo, algunos de los corriols de subida están en muy mal estado cosa que te obliga a cargar con la bicicleta un buen trecho. Me encontre con 4 arboles caídos que obstaculizaban el paso y me obligaron en un par de casos a tener que arrastrarme por el suelo, arrancar ramas y luego tirar de la bicicleta, y en otros dos a pasar por la ladera de la montaña para sortearlos. No se, quizás antes si, pero a mi no me gustó, al menos en las condiciones actuales del camino, y no apta para cualquier ciclista no físicamente medio preparado.

Si vols, pots o aquesta ruta.