-
-
849 m
410 m
0
8,4
17
33,75 km

Vista 1029 vegades, descarregada 38 vegades

a prop de Folgueroles, Catalunya (España)

Gran ruta per la Vall de Sau. Té un nivell exigent, tan físic com tècnic en algunes zones. Hi ha alguns trams que no són ciclables, però el recorregut s'ho mereix, té un punt d'aventura genial, les vistes i les zones per ón transcorre són fantastiques.

És la ruta 11 del centre BTT Vall de Sau-Collsacabra i esta senyalitzada, però millor portar el GPS. És la segona vegada que la realitzo, 2010 i 2013, aquest ultim crec que coincidim amb tot el grup que és un dels millors recorreguts que hem fet tot i que no ens coneixem gaire, salut Mountain Bike Polo Barcelona. La primera vegada va ser amb l'Isaac, company de pedalades i amic de tota la vida que aquesta vegada no ha pogut venir per una lesió molt important degut a un accident, no volia deixar de mencionar-lo, la vem decobrir junts i espero poder tornar-hi junts un dia, salut i força Isaac.

Gran ruta por el Valle de Sau. Tiene un nivel exigente, tanto físico como técnico en algunas zonas. Hay algunos tramos que no son ciclables, pero el recorrido se lo merece, tiene un punto de aventura genial, las vistas y las zonas por dónde transcurre son fantasticas.

Es la ruta 11 del centro BTT Vall de Sau-Collsacabra y esta señalizada, pero mejor traer el GPS. Es la segunda vez que la realizo, 2010 y 2013, este ultimo creo que coincidimos con todo el grupo que es una de los mejores recorridos que hemos hecho a pesar que no nos conocemos mucho, salud Mountain Bike Polo Barcelona. La primera vez fue con Isaac, compañero de pedaladas y amigo de toda la vida que esta vez no ha podido venir por una lesión muy importante debido a un accidente, no quería dejar de mencionarlo, la descubrimos juntos y espero poder volver juntos un día, salud y fuerza Isaac.
Waypoint

Atenció, a l'esuqerra!!!!!!

Waypoint

Folgueroles

Waypoint

Mirador del Salt de la Minyona

Waypoint

Roques Escalada

Waypoint

Vilanova de Sau

2 comentaris

  • Foto de raidm2

    raidm2 01/11/2013

    Grande Alex!

    Ruta muy recomendable, la zona merece sudar subiendo o bajando, es espectacular.

  • Foto de Jimmy Angel!

    Jimmy Angel! 16/11/2019

    He fet aquesta ruta  veure detalls

    Una ruta muy buena, pero difícil. Hay algún sendero de bajada y de subida que no son ciclables, pero merece la pena por el resto de la ruta.

Si vols, pots o aquesta ruta.