Vista 1425 vegades, descarregada 24 vegades

a prop de Campdevànol, Catalunya (España)

sortim de campdevanol cap a Saltor pero ens desviem al collet del vent despres agafem una tralera ciclable al 50% per acabant sortint al coll de la tuta i agafem la pista direccio Sant marti de Ogassa, Sant Marti de Surroca per una comoda pista formigonada, despres trenquem a esquerra al refugi de Montserrat aqui el formigo s'acaba i comnença forta pujada fins la font just asota del coll del Pal aqui hi han 200 metres de pujada arrastrant la bici fins el coll, un cop al coll agafem unes marques vermelles rodones si ho fem be es força ciclable anem a buscar la pista de la collada verda per baixar a Pardines, sortint de pardines a ma dreta hi ha una pista amb la cual ens unim a una ruta BTT de la vall de Ribes puja una mica mes pero la baixada fins a Ribes s'ho val sobradament, per ultim agafem la carretera fins Campdevanol

Salimos de Campdevanol hacia Saltor pero antes de llegar nos desviamos a la derecha al collet del Vent para coger un camino 50% ciclable que nos llevara al coll de la Tuta una vez aqui cogemos una comoda pista que nos lleva a Sant marti de Ogassa, Sant Marti de Surroca, nos desviamos a la izquierda para subir, ya con una pista rota y fuerte, al refugio de Montserrat, de aqui a el cool del Pal el camino se acaba en una fuente y tendremos que subir unos 200 metros arrastrando la bici, cuando pasamos el cuello teniimos que seguir unas marcas redondas rojas si lo hacemos bien es bastante ciclable, salimos a la pista de la collada verda para bajar a Pardinas, justo cuando sales del pueblo tienes una pista a mano derecha que empalma con una ruta BTT de la vall de Ribes sube un poco mas pero la bajada a ribes es totalment recomendable, por ultimo caaretera de ribes a Campdevanol

3 comentaris

• Foto de bool

bool 14/05/2012

vaya tecnoruta mira que no esperarme...

• BarriGuacamole 15/05/2012

se nos esta entrenando para darnos el hachazo tecnoguaca!

• Foto de balzacs

balzacs 12/05/2019

Ruta actualitzada desnivell real 1600m positius

Si vols, pots o aquesta ruta.