Vista 1487 vegades, descarregada 73 vegades

a prop de Ardiaca, Catalunya (España)

Ruta que surt de cambrils, agafem cami direccio a mont-roig, per agafar despres la carretera i pujar fins a colldejou.A partir d'allà ens faltaran uns 3 km fins al parc eolic del trucafort, amb unes vistes espectaculars. Agafem un cami direccio Argentera, el primer tram no es ciclable , pero es curt i val la pena. Descens fins argentera i d'aqui un descens divertit fins argentera i duesaigues .a partir d'aqui baixem a riudecanyes , agafem cami dels molins i cap a cambrils pels teixells. Ruta realitzada amb Dani Villarroya.

4 comentaris

• Foto de jucaro

jucaro 07/03/2016

Con la intención de completar la información sobre este track, diría que hay sobre un 30 % de asfalto. Al iniciar el descenso desde el parque eólico, hay una trialera con tramos NO ciclables (a no ser que tengas muy buena técnica). Corres riesgo clarísimo de caerte si arriesgas. Por lo demás, me ha gustado mucho. Aconsejo hacerla un día sin demasiado viento.

Ah, lo olvidaba, a mí me sale algo más de 900 m. de desnivel acumulado.

• Foto de Santi G. Cambrils

Santi G. Cambrils 07/03/2016

Perfecto que te haya gustado! En cuanto al desnivel, es posible la diferencia, ya que estaba grabada con un telefono.
    Por lo demas, agradezco tus comentarios, aunque ya indicaba, que habia un tramo de carretera, y tambien que habia un tramo no ciclabe.

Tambien comentarte que una parte de la carretera, se puede hacer por camino, estos dias la colgare. Gracias

• Foto de jucaro

jucaro 07/03/2016

Genial, cuando la subas la haré. ¡Gracias a tí por compartir!

Si vols, pots o aquesta ruta.