Temps  5 hores 7 minuts

Data de realització de juny 2017

10,0

Vista 556 vegades, descarregada 1 vegades

a prop de Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Día de Intenso calor, donde hemos sobrepasado los 30 grados y en el que ha soplado un viento del sur durante todo el día.

Llegamos a Palamós,pasando por el carril bici y la carretera de Platja D’Aro a Sant Antonio de Calonge. Bordeamos el litoral para dejarlo a la altura de la Fosca y pasamos cerca de la Playa de Castell y del Hotel La Malcontenta.

Llegamos a la Colina del sol y bajamos hasta la autovía, para intentar encontrar un nuevo camino para llegar a Esclanyá.

Si miras los mapas hay varias carreteras que te llevan a este pueblo, pero cuando las sigues te encuentras que la mayoría de ellas están cortadas por fincas valladas que no constan como tal en los mapas. Al final para llegar de la Urbanización de la Vessana a la de Cantallops hemos tenido que atravesar un bosque y pasar por entre la vegetación como única alternativa para seguir el camino que nos llevaría a la sorpresa del bonito pueblo de Esclanyà en su parte antigua donde están la Iglesia y parte del Castillo.

Desde Regencós hasta Pals, hay un sendero lleno de piedras que pasa por la parte trasera del Camping y que termina cerca de la C-31 y a poca distancia de Pals, donde hemos terminado esta ruta.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Dia de Intens calor, on hem sobrepassat els 30 graus i en què ha bufat un vent del sud durant tot el dia.

Arribem a Palamós, passant pel carril bici i la carretera de Platja D'Aro a Sant Antoni de Calonge. Voregem el litoral per deixar-lo a l'altura de la Fosca i vam passar prop de la platja de Castell i de l'Hotel La Malcontenta.

Arribem al Turó del sol i baixem fins a l'autovia, per intentar trobar un nou camí per arribar a Esclanyà.

Si mires els mapes hi ha diverses carreteres que et porten a aquest poble, però quan les segueixes et trobes que la majoria d'elles estan tallades per finques barrades que no consten com a tal en els mapes. Al final per arribar de la Urbanització de la Vessana a la de Cantallops hem hagut de travessar un bosc i passar per entre la vegetació com a única alternativa per seguir el camí que ens portaria a la sorpresa del bonic poble d'Esclanyà en la seva part antiga on estan l'Església i part del Castell.

Des Regencós fins a Pals, hi ha un sender ple de pedres que passa per la part del darrere del Càmping i que acaba a prop de la C-31 i molt a prop de Pals, on hem acabat aquesta ruta
Info
  • Foto de La Colina del sol
  • Foto de Info
Esclanyà
  • Foto de Regencós
Regencos
Pals

Comentaris

Si vols, pots o aquesta ruta.