Dificultat tècnica   Difícil

3,3
6,6

Vista 1998 vegades, descarregada 20 vegades

a prop de Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Salida de Santa Cristina en dirección al golf, pasada la autovía C-65, giramos a la izquierda y seguimos por los nuevos agujeros del campo.
Pasado este, empieza el camino de tierra y a 500 metros giramos a la derecha por un camino que se adentra en el bosque. Arriba, giramos a la izquierda atravesamos la línea electrica y empieza un sendero que llega al camino que sube del Camping.
Seguiremos por este durante 300 metros,giraremos a la derecha y saldremos a la carretera asfaltada que sube a Pedralta.
Una vez en Pedralta, iremos al mirador,desde donde se disfruta de una extensa vista de toda la vall d'aro,en un día claro del Montseny y de los Pirineos, además de los pueblos costeros cercanos.
Volvemos al camino de subida y un letrero verde nos indica el camino de bajada, en el primer tramo hay que ir con cuidado por lo resbaladizo del terreno y por las grietas que ha formado el agua, aunque en realidad es una bajada larga y se disfruta de ella durante más de 2 kilómetros.
Llegaremos a Can Llaurado y una vez pasada esta casa a la derecha hay un camino que nos lleva a la riera de solius, al paso por el ridaura y por el camino del bosque a la zona deportiva de Santa Cristina.

Sortida de Santa Cristina en direcció al golf, passada l'autovia C-65, girem a l'esquerra i seguim pels nous forats del camp.
Passat aquest, comença el camí de terra ia 500 metres girem a la dreta per un camí que s'endinsa al bosc. A dalt, girem a l'esquerra travessem la línia elèctrica i comença un corriol que arriba al camí que puja del Càmping.
Seguirem per aquest durant 300 metres, girarem a la dreta i sortirem a la carretera asfaltada que puja a Pedralta.
Un cop a Pedralta, anirem al mirador, des d'on es gaudeix d'una extensa vista de tota la Vall d'aro, en un dia clar del Montseny i dels Pirineus, a més dels pobles costaners propers.
Tornem al camí de pujada i un rètol verd ens indica el camí de baixada, en el primer tram cal anar amb compte pel relliscós del terreny i per les esquerdes que ha format l'aigua, encara que en realitat és una baixada llarga i es gaudeix d'ella durant més de 2 quilòmetres.
Arribarem a Can Llauradó i un cop passada aquesta casa a la dreta hi ha un camí que ens porta a la riera de Solius, al pas pel Ridaura i pel camí del bosc a la zona esportiva de Santa Cristina.
  • Foto de Info 1 corriol de pujada
  • Foto de Info 2 subida a peralta salida al asfalto
info 2 pujada a peralta, sortida al asfalt

Comentaris

Si vols, pots o aquesta ruta.