Temps  4 hores 30 minuts

Data de realització de juliol 2013

7,8

Vista 865 vegades, descarregada 9 vegades

a prop de Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Esta ruta aparte de ir a desayunar al Restaurante Can Simón de Sant Antoni de Calonge, evita pasar tanto a la ida como a la vuelta por el Carril bici de Girona a Sant Feliu de Guixols.
Salida de Santa Cristina, pasando frente a la Iglesia y bajando en busca del camino que hay paralelo a la carretera Gi-662 y tambien al Carril bici.
Siempre siguiendo por el lateral y pasando por Can Batet, se llega al centro de Castell D'aro.
A partir de aqui, hay que seguir el camino a rocas Martinas, hasta atravesar por la salida de la C-31 que va al centro de Playa D'aro.
Se sube al Pitch & Putt, y siguiendo paralelo a esta carretera se vuelve a atravesarla en dirección al Masnou.
Por la info 2 se gira a la derecha y por la 3 a la izquierda, e inmediatamente a la derecha para bajar a la riera del Molins.
Una vez aquí, hay que seguirla hasta encontrar la urbanización Más Ambrós. En esta zona el camino es malo y hay que hacer un esfuerzo para lograr pasarlo con la bicicleta algunas veces a cuestas.
Por la calle Manresa se llega a Calonge, se busca el Ayuntamiento y luego la zona escolar, se desciende hasta atravesar la Autovia C-31 y se llega por diversos caminos a Sant Antoni de Calonge.
Pan con tomate y excelentes anchoas, vino rosado y café fortalecido 10 euros.
Una vez terminado el desayuno se busca la carretera a Platja D'aro, se llega a esta población y se atraviesa por el paseo de la PLaya.
Al final de la playa, se sigue paralelo al ridaura y te diriges al Camping Riembau, lo pasas por el muro que parece un campo de concentración y pasando por debajo de la C-31 tomas la dirección a la carretera a S'agaro, que dejas girando a la derecha y una vez pasada la estación electrica.
Atraviesas el río Ridaura y por el camino a la izquierda, llegas a Santa Cristina.

Aquesta ruta a part d'anar a esmorzar al Restaurant Can Simón de Sant Antoni de Calonge, evita passar tant a l'anada com a la tornada pel Carril bici de Girona a Sant Feliu de Guíxols.
Sortida de Santa Cristina, passant davant l'Església i baixant a la recerca del camí que hi ha paral · lel a la carretera Gi-662 i també al Carril bici.
Sempre seguint pel lateral i passant per Can Batet, s'arriba al centre de Castell D'aro.
A partir d'aquí, cal seguir el camí a roques Martinas, fins a travessar per la sortida de la C-31 que va al centre de Platja D'aro.
Es puja al Pitch & Putt, i seguint paral · lel a aquesta carretera es torna a travessar-la en direcció al Masnou.
Per la info 2 es gira a la dreta i per la 3 a la esquerra, i immediatament a la dreta per baixar a la riera de Molins.
Un cop aquí, cal seguir-la fins trobar la urbanització Més Ambrós. En aquesta zona el camí és dolent i cal fer un esforç per aconseguir passar-lo amb la bicicleta algunes vegades a sobre.
Pel carrer Manresa s'arriba a Calonge, es busca l'Ajuntament i després la zona escolar, es descendeix fins a travessar l'Autovia C-31 i s'arriba per diversos camins a Sant Antoni de Calonge.
Pa amb tomàquet i excel · lents anxoves, vi rosat i cafè enfortit 10 euros.
Un cop acabat l'esmorzar es busca la carretera a Platja D'aro, s'arriba a aquesta població i es travessa pel passeig de la Platja.
Al final de la platja, se segueix paral · lel al Ridaura i et dirigeixes al Càmping Riembau, ho passes pel mur que sembla un camp de concentració i passant per sota de la C-31 prens la direcció a la carretera a S'agaro, que deixes girant a la dreta i un cop passada l'estació electrica.
Travesses el riu Ridaura i pel camí a l'esquerra, arribes a Santa Cristina
  • Foto de Salida de la playa de Platja D'aro
Salida de la playa de Platja D'aro
  • Foto de Castell D'aro
Castell D'aro
Info 1 Pitch & Putt Platja D'aro
Info 3 giro a la izquierda y a unos metros a la derecha, para bajar a la Riera dels Molins. Informació 3 gir a l'esquerra ia uns metres a la dreta, per baixar a la Riera dels Molins
Entrada a la playa de Platja D'aro
Riera dels Molins
  • Foto de Info 4, entrada urbanización
Info 4, entrada a la parte derecha de la urbanización Más Ambrós y tomar La Calle Manresa. Informació 4, entrada a la part dreta de la urbanització Més Ambrós i prendre El Carrer Manresa
Info 2 Gir a la dreta

Comentaris

Si vols, pots o aquesta ruta.