Temps en moviment  2 hores 23 minuts

Data de realització de març 2019

6,8

Vista 16 vegades, descarregada 2 vegades

a prop de Palamós, Catalunya (España)

RUTAS REPETIDAS, quiere decir que ya hemos pasado por todos los caminos de la ruta al menos en una ocasión.

Salimos del centro de Palamós y por detrás de la zona Industrial, bordeándola, llegamos a la gasolinera donde empieza el carril bici, pero que pasando por la zona boscosa de Les Serres, llegamos al puente sobre la ruta de Castell y nos dirigimos a atravesar por el centro el Camping Benelux, que aunque está cerrado, siempre permite el paso por su propiedad, siguiendo hacia Ermedás.

Atravesamos Palafrugell por su parte Este y nos dirigimos hacia Regencós. Antes de llegar a esta población en la zona de Puigcalent, atravesamos la C-31 y tomamos el camino a Pals, que está perfectamente indicado.

También y antes de Llegar a Pals, cambiamos hacia Torrent y tomamos el Pirinexus hasta Sant Feliu de Boada, donde por su parte suroeste sale el camino hacia Peratallada que está bien indicado y que es donde termina esta ruta que no presenta ninguna dificultad.

Hemos comido en el Restaurante Ca La Nena de Peratallada

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

RUTES REPETIDES, vol dir que ja hem passat per tots els camins de la ruta a l'almenys en una ocasió.

Sortim de centre de Palamós i per darrere de la zona industrial, vorejant-, arribem a la benzinera on comença el carril bici, però que passant per la zona boscosa de les Serres, vam arribar a el pont sobre la ruta de Castell i ens dirigim a travessar per el centre el Càmping Benelux, que encara que està tancat, sempre permet el pas per la seva propietat, seguint cap a Ermedàs.

Travessem Palafrugell per la seva banda Est i ens dirigim cap a Regencós. Abans d'arribar a aquesta població a la zona de Puigcalent, travessem la C-31 i prenem el camí a Pals, que està perfectament indicat.

També i abans de Arribar a Pals, canviem cap a Torrent i prenem el Pirinexus fins a Sant Feliu de Boada, on per la seva banda sud-oest surt el camí cap a Peratallada que està ben indicat i que és on acaba aquesta ruta que no presenta cap dificultat.

Hem dinat al Restaurant Ca La Nena de Peratallada

Restaurante Ca la Nena

Peratallada

Comentaris

Si vols, pots o aquesta ruta.