Temps  5 hores 9 minuts

Data de realització d’agost 2013

9,5

Vista 980 vegades, descarregada 4 vegades

a prop de Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Salida de Santa Cristina en dirección al Golf, seguir por el camino paralelo a la autovía, hasta la riera de solius, girar a la derecha encontrar la carretera al monasterio y girar a la derecha en busca del hotel Más Tapiolas.
Una vez arriba bajar hasta el final de la carretera asfaltada y tomar el camino al Río Ridaura, bajar al mismo,pasar por debajo del puente de la C-65 y llegar a la riera de Salenys."ATENCION SOLO EN VERANO EN INVIERNO NO SE PUEDE PASAR".
En la riera de Salenys, a la izquierda hay un camino por las instalaciones electricas que lleva al Camping y de allí al carril bici de Girona a Santa Feliu de Guixols.
Tomar el carril bici y dejarlo, tan pronto se ha pasado por delante de la antigua estacíon en ruinas, y subir a la GIV-6612, que es la carretera que vá de Llagostera a Romanyá.
Una vez en ella y en dirección a Llagostera, tomar el segundo camino a la derecha y todo recto nos llevará a pasar por el puente que cruza la C-65 y luego la carretera de Cassá a Llagostera.
Seguir por esta, pasaremos por encima del carril bici,por el Mas Mundo,Mas Xifre, Can Maiensa,Can sureda, Can Prats de Mata y llegaremos a la urbanización La Canyera.
En la Canyera todo recto hasta que se termine el asfaltado,subir por la zona de postes electricos,giro fuerte a la derecha y buscar la bajada al carril bici y al Hostal El Carril.
Despues de desayunar,por la zona de Can Gotarra, se llega a cruzar la autovía C-35, nos dirigimos a Sant Llorenç, giramos a la izquierda hacia Sant Grau y a 500 metros a la izquierda para encontrar el Carril groc, y el camino de bajada al Ridaura,hasta la finca y embalse de Can Moner.
Aquí giraremos a la derecha y siguiendo el ridaura llegaremos a lo más alto y a encontrar la carretera que va de Santa Cristina a Sant Grau.
La tomaremos y bajaremos a Santa Cristina, por la finca Lara y el Golf.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Sortida de Santa Cristina en direcció al Golf, seguir pel camí paral · lel a l'autovia, fins a la riera de Solius, girar a la dreta trobar la carretera al monestir i girar a la dreta a la recerca de l'hotel Més Tapiolas.
Un cop a dalt baixar fins al final de la carretera asfaltada i prendre el camí al Riu Ridaura, baixar al mateix, passar per sota el pont de la C-65 i arribar a la riera de Salenys. "ATENCIÓ NOMÉS A L'ESTIU A L'HIVERN NO ES POT PASSAR ".
A la riera de Salenys, a l'esquerra hi ha un camí per les instal · lacions elèctriques que porta al Càmping i d'allí al carril bici de Girona a Santa Feliu de Guíxols.
Prendre el carril bici i deixar-ho, tan aviat s'ha passat per davant de l'antiga estació en ruïnes, i pujar a la GIV-6612, que és la carretera que vá de Llagostera a Romanyà.
Una vegada en ella i en direcció a Llagostera, agafar el segon camí a la dreta i tot recte ens portarà a passar pel pont que creua la C-65 i després la carretera de Cassà a Llagostera.
Seguir per aquesta, passarem per sobre del carril bici, pel Mas Món, Mas Xifre, Can Maiensa, Can sureda, Can Prats de Mata i arribarem a la urbanització La Canyera.
A la Canyera tot recte fins que s'acabi l'asfaltat, pujar per la zona de pals elèctrics, gir fort a la dreta i buscar la baixada al carril bici i l'Hostal El Carril.
Després d'esmorzar, per la zona de Can Gotarra, s'arriba a creuar l'autovia C-35, ens dirigim a Sant Llorenç, girem a l'esquerra cap a Sant Grau ia 500 metres a l'esquerra per trobar el Carril groc, i el camí de baixada al Ridaura, fins a la finca i embassament de Can Moner.
Aquí girarem a la dreta i seguint el Ridaura arribarem a dalt ia trobar la carretera que va de Santa Cristina a Sant Grau.
La prendrem i baixarem a Santa Cristina, per la finca Lara i el golf.

Bajada al río Ridaura al fondo Can Gros

Baixada al riu Ridaura al fons Can Gros

Cerca del Hotel Más Tapiolas

Cerca del Hotel Más Tapiolas.

Info Zona donde se toma el camino a Llagostera

Informació lloc on es pren el camí a Llagostera

Camino de subida

Camí

Carril

Can Moner

Info cruce

Info Cruilla

Comentaris

Si vols, pots o aquesta ruta.