-
-
148 m
-14 m
0
13
26
51,39 km

Vista 611 vegades, descarregada 31 vegades

a prop de Les Cases d'Alcanar, Catalunya (España)

Des d'Alcanar platja a Alcanar, on agafem Camí dels Barranquets que porta a La Fanecada, per a posteriorment desviar-nos pel Camí Canals cap a Ulldecona. Quan arriben a l'autopista, anem pel camí de la vora de la mateixa, fins a Les Ventalles, on agafarem camí que porta als Freginals.
A la rotonda dels Freginals, desviar-se pel Camí Sant Carles, per agafar pel camí del Prat de la Llosa, que ens porta a Amposta, vorejant Lo Montsianell. Baixem en direcció a l'N-340 però abans d'arribar-hi agafem desviament a la dreta, al camí Mas d'en Carrasca i ens portarà al camí Lligallo de la Ràpita, que baixarem per a travessar l'N-340 i agafar anant cap a l'antiga Via Val de Zafan. Una vegada s'acaba aquest camí, ens porta al camí del Canal Marítim, fins a Sant Carles de la Ràpita i seguin vora mar o la travessia carretera vella, fins a Alcanar platja.
---
Desde Alcanar playa hacia Alcanar, donde cogemos Camino de los Barranquets que pasa por La Fanegada, para posteriormente desviarnos por el Camino Canals hacia Ulldecona. Cuando llegamos a la autopista, vamos por el camino lateral de la misma, hasta Las Ventalles, donde cogeremos camino que nos lleva a los Freginals.
A la rotonda de los Freginals, desviarse por el Camino Santo Carles, para coger por el camino del Prado de la Llosa, que nos llevará cerca de Amposta, bordeando Lo Montsianell. Bajamos en dirección a la N-340 pero antes de llegar cogemos desvío a la derecha, al camino Mas de en Carrasca y nos llevará al camino Lligallo de la Ràpita, que bajaremos para atravesar la N-340 y coger camino de la antigua Vía Val de Zafan. Una vez se acaba este camino, nos lleva al camino del Canal Marítimo, hasta Sant Carles de la Ràpita y siguiendo por el lado del mar o la travesía carretera vieja, hasta Alcanar playa.

1 comentari

  • Foto de btt oscar (club ciclista cuarte de huerva)

    btt oscar (club ciclista cuarte de huerva) 14/07/2016

    Desde Alcanar playa en Alcanar, donde cogemos Camino de los Barranquets que lleva a La Fanecada, para posteriormente desviarnos por el Camino Canales hacia Ulldecona. Cuando llegan a la autopista, vamos por el camino del borde de la misma, hasta Las Ventalles, donde tomaremos el camino que lleva a los Freginals.
    En la rotonda de los Freginals, desviarse por el Camino San Carlos, para tomar el camino del Prado de la Llosa, que nos lleva a Amposta, bordeando El Montsianell. Bajamos en dirección a la N-340 pero antes de llegar cogemos desvío a la derecha, en el camino Mas d'en Carrasca y nos llevará al camino Lligallo de la Rápita, que bajaremos para atravesar la N-340 y coger yendo hacia la antigua Vía Val de Zafan. Una vez se termina este camino, nos lleva al camino del Canal Marítimo, hasta San Carlos de la Rápita y siguiendo la orilla del mar o la travesía carretera vieja, hasta Alcanar playa.

Si vols, pots o aquesta ruta.