Temps en moviment  4 hores 21 minuts

Temps  8 hores 41 minuts

Coordenades 6467

Data de pujada 4 / d’abril / 2019

Data de realització d’abril 2019

-
-
212 m
-2 m
0
11
22
44,9 km

Vista 24 vegades, descarregada 2 vegades

a prop de Vilatenim, Catalunya (España)

El primer problema lo encontramos para atravesar el río Muga al lado de la carretera N-262, hoy no se podía cruzar y tuvimos que circular por ella durante un buen tramo hasta encontrar el desvío a Perelada.

La idea inicial era llegar a Llançá por esta zona pero se terminaron los caminos, se nos hizo tarde y llegamos justo a tiempo de comer en Can Maricanes.

Hasta Garrigella, casi no hay ningún problema y después de Vilajuiga hacia Figueres tampoco.

Los problemas empiezan una vez pasado Garriguella. Primero te encuentran con unos enjambres de abejas que atacan a los pasantes, o al menos a nosotros por lo que tuvimos que salir disparados. El segundo bloque de abejas, lo pasamos a toda velocidad, tanta, que pasamos de largo y tuvimos que regresar a la ruta por una fuerte pendiente no prevista. Pensamos que quizás el apicultor acabada de retirar la miel y estaban nerviosas, ya que al subir nos encontramos con un vehículo que descendía.

A partir de aquí se acaba el camino y la única opción es bajar a la carretera principal descendiendo por un fuerte terraplén. Una vez en ella, entramos en un camino al otro lado, nos equivocamos y nos metimos en una cantera en la que se terminó el camino y de las que nos costó bastante trabajo salir, hasta que la dejamos a nuestra izquierda para tomar un sendero que desciende hasta Vilajuiga.

El resto de la ruta no presenta ninguna dificultad, excepto el tráfico que encontramos desde Vilasacra hasta el final de la ruta.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

El primer problema el trobem per travessar el riu Muga al costat de la carretera N-262, avui no es podia creuar i vam haver de circular-hi durant un bon tram fins a trobar el desviament a Peralada.

La idea inicial era arribar a Llançà per aquesta zona però es van acabar els camins, se'ns va fer tard i vam arribar just a temps de menjar a Can Maricanes.

Fins Garrigella, gairebé no hi ha cap problema i després de Vilajuiga cap a Figueres tampoc.

Els problemes comencen un cop passat Garriguella. Primer et troben uns eixams d'abelles que ataquen als passants, o almenys a nosaltres pel que vam haver de sortir disparats. El segon bloc d'abelles, ho vam passar a tota velocitat, tanta, que passem de llarg i vam haver de tornar a la ruta per una forta pendent no prevista. Pensem que potser l'apicultor acabada de retirar la mel i estaven nervioses, ja que al pujar ens trobem amb un vehicle que baixava.

A partir d'aquí s'acaba el camí i l'única opció és baixar a la carretera principal descendint per un fort terraplè. Una vegada en ella, entrem en un camí a l'altra banda, ens equivoquem i ens vam ficar en una pedrera, en la que s'acabá el camí , i de les que ens va costar força feina sortir, fins que la deixem a la nostra esquerra per prendre un sender que baixa fins Vilajuiga.

La resta de la ruta no presenta cap dificultat, excepte el trànsit que trobem des Vilasacra fins al final de la ruta.

Comentaris

    Si vols, pots o aquesta ruta.