-
-
150 m
80 m
0
12
24
48,27 km

Vista 101 vegades, descarregada 1 vegades

a prop de Veïnat de Sant Llorenç, Catalunya (España)

Volíem provar nous camins per anar cap a Franciac i sortim de Llagostera cap a Caldes per la ruta de les Termes i un cop a Caldes, seguim fins a la urbanització del Llac del Cigne. Seguim per tot el voral de la urbanització i ens fiquem per un camí amb herba que ens porta fins a Sant Sebastià. Tirem cap a la dreta i anem a parar a la NII a l'alçada de La Belladona. Agafem un camí per darrere i sortim a la Via Augusta-Camí de Sant Jaume que passa pel mig del Golf de Girona. Seguint el camí, anem a parar al pitch&put de Franciac i... un bon esmorzar.

De tornada anem cap a Franciac i volem provar nous camins per anar a Llagostera. Algun camí equivocat i tornada cap endarrere. Finalment anem cap a Sant Andreu Salou. Un cop allà tirem cap a la Crta. De Caldes, però ens desviem pel primer tall que trobem, que ens porta a la mateixa carretera, però més proper de Cassà. Travessem la carretera i ens endinsem pel bosc.. Després de recular una mica, seguim el camí i anem a petar a la mateixa ruta de les Termes i via verda cap a Llagostera.


Queríamos probar nuevos caminos para ir hacia *Franciac y salimos de Llagostera hacia Caldes por la ruta de las Termas y un vez en Caldes, seguimos hasta la urbanización del Lago del Cisne. Seguimos por todo el arcén de la urbanización y nos metemos por un camino con hierba que nos trae hasta San Sebastián.Hacia la derecha y vamos a parar a la NII a la altura de La Belladona. Seguimos por un camino por detrás y salimos a la Vía Augusta-Camino de Santiago que pasa por el medio del Golf de Girona. Siguiendo el camino, vamos a parar al *pitch&put de Franciac y... un buen almuerzo.

De vuelta vamos hacia Franciac y queremos probar nuevos caminos para ir a Llagostera. Alguna equivocación por el camino y finalmente vamos hacia Sant Andreu Salou. Un vez allí vamos hacia la Crta. De Caldes, pero nos desviamos por el primer corte que encontramos, que nos trae a la misma carretera, pero más cercano de Cassà. Atravesamos la carretera y nos adentramos por el bosque.. Después de alguna vuelta de más, seguimos el camino y vamos a parar a la misma ruta de las Termas y vía verde hacia Llagostera.

Comentaris

    Si vols, pots o aquesta ruta.