Temps  2 hores 55 minuts

Coordenades 637

Data de pujada 10 / de desembre / 2019

Data de realització de juliol 2019

-
-
401 m
396 m
0
2,3
4,6
9,26 km

Vista 23 vegades, descarregada 0 vegades

a prop de Köchlin, Bayern (Deutschland)

GEHIAGO IRAKURTZEKO: https://mendikosterak.blogspot.com/2019/12/lindau.html
Oraingoan Lindau hiriko bisitaldiaren sarrera aurkeztuko dut. Konstantza lakuaren ertzeetan dagoen Alemaniako hiri ederra dugu Lindau. Berez alemanieraz Bondesee lakua deritzan horretakoa, Austriatik oso gertu eta lakuaren bertze ertzean Suiza duelarik. Hiriaren alde zaharra, lakuan dagoen irlatxo batetan kokaturik dago. Hiri historikoa eta naturaz inguraturikoa.

Alde zaharrera gerturatzeko bizikletak erabilitiko ditugu eta portura iristean giltzarrapotu eta paseo lasai eta xarmaz beterikoa emango dugu.



Ibilbidea eta altimetria







Hiriaren web ofiziala: https://www.lindau.de/

Arratsalde gauean autokarabanarekin iritsi eta lo egiteko aukera duen aparkaleku batetan igaro dugu gaua. Goizean bizikletak atera eta irlara gerturatuko gara, bisitaldi laburra egiteko asmoz. Hiri honetan aurreko bidai batean izan ginen eta beraz hainbat toki ezagutzen ditugu. Hala ere merezi du berriz bertatik paseatzea.

Irlaren planoa.




Aparkalekuan gaua igaro dugunez, goizean txirrindulak prestatu eta bisita egiteko prest gaude.

Aparkalekutik beherat irten eta bukaeran bidegorri bat izango dugu. Irlara bideratzeko eskuineko norantza hartuko dugu.


 Eskuineko norantza jarraituko dugu.







 Errrkatxo baten gainetik igaro eta errepidera iritsiko gara. Bertan eta ezkerreko norantza, beherantz segituko dugu.



 Bizikletentzako bidetik irla lurrarekin elkartzen duen zubira iritsiko gara.



 Lakuan bertan kanale txiki bat sortzen du. Bondese edo Konstanza lakua handia oso da eta irla honek eremu estrategiko eta defendagarri bat eskaintzen du. Horregatik aspalditik erabilia izan dela normala dirudi.







 Zubira igo eta bidegorritik irlan barneratuko gara.



 Hiriaren inguruko informazioa eta bilakaera wikipediatik jasota:


"Lindau am Bodensee es una ciudad alemana de 24 487 habitantes, en el estado de Baviera. La parte antigua se encuentra enclavada en una isla sobre la costa noroeste del lago Constanza (Bodensee), unida a tierra firme, por un viaducto y un puente, donde se desarrolla la ciudad nueva.

Fue hasta 1803 ciudad imperial independiente, para pasar posteriormente a ser anexionada a Baviera.

El barrio Aeschach (en tierra firme) muestra trazos de colonización romana del siglo I, aunque Lindau no aparece mencionada por primera vez hasta 882 en un documento del monasterio de Sankt Gallen.

El edificio más antiguo en la isla Lindau se llama Heidenmauer, un muro de fortificación colosal, cuyo uso es aún dudoso. Debido a una antigua inscripción se supone que fue construido por los romanos o los langobardos; de ahí su nombre popular "muro de los paganos". Obras más recientes mostraban un origen medieval después del siglo VIII.

Alrededor de 1180 se construyó la iglesia de St. Stephan, mientras que en 1224 los padres franciscanos fundaban un monasterio en la isla.

Tras la Reforma, Lindau se convertiría en 1528 al protestantismo. La ciudad representaba en 1529 la minoría protestante en el Reichstag de Speyer. Los habitantes se unían a la Tetrapolitana (fórmula del credo de Bucer) que intentaba forzar la extinción de la fe reformada.

Tras la ocupación por Napoleón Bonaparte, Lindau perdió en 1802 sus privilegios imperiales. El rey baron August de Bretzenheim cedía en 1804 la ciudad y el monasterio a Austria. 1806 Austria regalaba ambos al rey de Baviera.

En 1853 se construyó la vía de ferrocarril entre la isla y la tierra firme. En 1856 el único puerto de Baviera se construyó en esta ciudad, con la estatua del famoso león en el muelle, el animal simbólico de Baviera.

Durante la Segunda Guerra Mundial tropas francesas ocuparon Lindau el 30 de abril de 1945 sin resistencia alguna. La ciudad y el distrito fueron separadas de Baviera y convertidas en una zona de derecho extraordinario en la zona de ocupación francesa. En 1946, el gobierno del distrito de Lindau fue empleado sin dependencia ni de Baviera ni de Baden-Württemberg. Durante casi diez años Lindau sirvió para conectar la zona de ocupación francesa en Alemania con la misma en Austria. El 1 de septiembre de 1955 Lindau fue reubicada en el estado de Baviera."

Eskuineko norantza jarraituko dugu irlaren bertze ertzera iristeko.

Trenbideetara iritsi eta gainetik igaroko ditugu. Hauxe da irlak lurrarekin elkartzen duen bigarren zubia.


 Arestian aipatu bezala XIX. mendearen erdi aldera eraikitako trena da. Iberiar Penintsulan aurreneko trenbideak eraikitzen diren garaikoa.







 Luitpol parkera iritsiko gara. Irlan garai batetako eraikin anitz ikusten hasiko gara.







 Baina gure helburua laku ertzera hurbiltzea eta bertatik dagoen bidea jarraitzea izango da. Eremu anitz lasaia, parkez eta etxe baxu eta eremu ederretik doana.



 Lakuan bainatzerik dago eta hainbat ur kirolak egiteko aukera eskaintzen du. Wikipediako informazioa lakuaren inguru: "El lago de Constanza (en alemán, Bodensee) está rodeado por Alemania, Austria y Suiza. Su superficie es de 536 km² y el nivel medio está a 395 m de altitud. El río Rin entra en el lago por el sureste cerca de Bregenz (Austria) y sale del lago por el oeste en Stein am Rhein (Suiza).

En su área de influencia viven alrededor de 2,5 millones de personas, mayoritariamente de habla alemana. Constanza es la ciudad más grande, a orillas del lago y con más de 83 000 habitantes. Atravesando esta ciudad, el Rin sale del lago, dirigiéndose al mar del Norte. Algunos lugares destacados en sus alrededores son Friedrichshafen, Bregenz, Lindau y Meersburg." Hiru irla ditu lakuak, eta horietariko ospetsuenetarikoa bisitatzen ari gara.




Handik metro gutxi batzutara aurreneko eraikin historiko ederrarekin topo egingo dugu. Pulverturm edo bolborar etxea. Hona hemen web ofizialak aipatu egiten duena eraikinaren inguru:

"Las palabras introductorias a la Torre de la Pólvora se dejan a alguien que ha vivido en ella durante más de 20 años, la amó y le dio vida. Heinrich Schützinger, alcalde de Lindau de 1894 a 1919: "Nunca he conocido una estructura de este tipo, que en términos de su ubicación original, excelente desde el punto de vista panorámico, podría medir hasta aprox. Con la torre de polvo de Lindau".

De la torre a la tienda de pólvora

La voluminosa estructura se construyó en el punto más occidental de la isla en 1508 como parte de los muros de la ciudad. En 1629, el techo de la carpa de la torre redonda ya baja se bajó otros dos metros, por lo que ofrece menos espacio para los invasores enemigos. Con éxito: la Guerra de los Treinta Años sobrevivió a la torre ileso. Hacia finales del siglo XVIII, la torre fortificada se convirtió finalmente en una torre de pólvora, y los vigilantes de Lindau almacenaron allí sus suministros.

A la cita en la torre de pólvora

En 1898, el "Warte gegen Feindesüberfall" finalmente se convirtió en "un lugar de sociabilidad serena", así lo señaló el alcalde Dr. Ing. Heinrich Schützinger, quien luego se mudó como el señor de la torre, en sus notas. El Rey de Baden, el famoso constructor de aeronaves Conde Zeppelin, el poeta Paul Heyse y muchos otros invitados conocidos hicieron una cita en la planta baja transformada en un salón; Una escalera de nueva construcción conducía al piso superior, que formaba el escenario digno para innumerables recepciones. Schützinger residió en la Torre de la Pólvora o hasta 1919: escribió sus recuerdos de los más de 2,000 invitados que recibió allí en el "Libro de Oro", que ahora es propiedad de sus descendientes.

Lugar de reunión y evento

Después del extracto de Schützinger, la torre continuó con menos brillo: los franceses la tomaron en 1945 y la liberaron solo en la primavera de 1952. Desde 1969, la Torre de la Pólvora es propiedad de Stadtwerke Lindau, lo que permitió su renovación en 1988. Hoy en día, los tres pisos se pueden alquilar para reuniones y celebraciones, pero los ilustres invitados de antaño, sus noches de té y las noches de Baco probablemente permanezcan sin igual ..."


 Bere aldamenetan eskailera batzuk ditu, lakuaren ertzera eramaten gaituztenak. Gaurkoan goiz delako, bertzela, aurreko bisitaldian bezala, bainua hartzeko eremu ederra da.



























 Lakuaren ertzetik jarraituko dugu.




Waypoint

Behatokia

Portuaren gaineko behatoki estrategikoa
Waypoint

ANTZOKI1

Antzokiaren eraikina.
aparcament

Aparkalekua

Aparkaleku honetan autokarabanak lo egiteko gunea badute.
Waypoint

Behatoki dorrea

Harresiko dorretxo bat.
Waypoint

FINANZAMT

Eraikin eder bat.
Intersecció

Bidegurutze 01 Eskuin

Aparkalekutik irten eta bidegorrian eskuinera jo.
Intersecció

Bidegurutze 02 Ezker

Errepidera atera eta ezkerretik jaisten segi.
Parada de tren

GELTOKIA

Tren geltokia
Waypoint

HARRESIA

Harresi zaharra. Informazio gehiago: https://mendikosterak.blogspot.com/2019/12/lindau.html
font

Iturria

Hiriko iturrietariko bat.
Waypoint

KANALA

Irla eta lurra kanal honetatik bereizturik dago. Konstanza lakuan hiru irla handi bertzerik ez daude.
Edifici d'interès

LEUCHTTURM

Lakuargi berria. Portuaren sarreran dagoen eraikinetako bat. Informazio gehiago: https://mendikosterak.blogspot.com/2019/12/lindau.html
Edifici d'interès

LIBURUTEGIA

Eraikin historiko ederra udalaren gibeleko partea da. Informazio gehiago: https://mendikosterak.blogspot.com/2019/12/lindau.html
Parc

LUITPOLD PARK

Parketik lakuaren ertzera iritsiko gara.
Edifici d'interès

MANGTURM

Portuaren pasealekuko dorre zaharra. Informazio gehiago: https://mendikosterak.blogspot.com/2019/12/lindau.html
Waypoint

OROIGARRI2 Maximiliam II

Maximiliano IIaren omenezko monolitoa parkean dago.
Edifici d'interès

PORT SARRERA Löwe Hafen

Portuaren sarreran dagoen lehoiaren eskultura erraldoia. Informazio gehiago: https://mendikosterak.blogspot.com/2019/12/lindau.html
Waypoint

POTU Txikia

Portu txikia
Edifici d'interès

PULVERTURM

Eraikin historiko bitxia. Informazio gehiago: https://mendikosterak.blogspot.com/2019/12/lindau.html
Waypoint

Trenbidearen bukaera

Trenbidea 1853. urtean eraiki zuten eta irlaren ertzeraino iristen zen.
Pont

TRENBIDE gaineko zubia

Trenbideen gaineko errepidetik jarraituko dugu.
Edifici d'interès

UDALETXE ZAHARA

Eraikin historiko dotorea. Informazio gehiago: https://mendikosterak.blogspot.com/2019/12/lindau.html
Pont

ZUBIA

Irlak bi zubi ditu. Hauxe oinezko eta kotxeentzako eta bertzea trenbidearena.

Comentaris

    Si vols, pots o aquesta ruta.