Cerca:

Índex del fòrum  »  Preguntes, ajuda, problemes... sobre Wikiloc  »  Grafica de desnivell

EntradaPublicat: 06 feb. 2021, 16:17 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 14 gen. 2017, 18:32
No em funciona la grafica del desnivell Sempre em dona una recta plana

Rutes de enricgelis1
EntradaPublicat: 12 feb. 2021, 14:51 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 5Membre des de: 09 març 2016, 10:10
A jo també em passa, i conec altres usuaris que estan experimentant darrerament problemes amb s'altitud del GPS. No sé si és tema de wikiloc o estan fent coses amb els satèl.lits.

Rutes de ToniBonet73
EntradaPublicat: 16 feb. 2021, 06:32 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 04 juny 2010, 10:19
Bon dia

A mi també em passa. Utilitzo l'aplicació per ANDROID de Wikiloc i quan gravo una ruta em passa el mateix.

La primera vegada que em va passar, al cap de poques hores el perfil ja era correcta, però en la darrera ruta que he fet, el perfil és pla.

Veig que és un tema força recurrent....

Rutes de marcuswelvi
EntradaPublicat: 24 feb. 2021, 18:01 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 20 març 2016, 18:19
A mi també em passa les últimes setmanes.
I no d'una manera regular.
A vegades fa el perfil correcte.
A vegades una linia plana.
Al pujar-lo al web a vegades s'arregla i d'altres no.
I em queda una ruta amb els desnivells numérics correctes, però sense gràfica amb el perfil de l'elevació.
He revisat totes les configuracions i fins he canviat de mòbil i tot continua amb aquesta incertesa de si marcarà bé o no.

Rutes de Vila-Llivina
EntradaPublicat: 27 feb. 2021, 14:37 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 23 gen. 2008, 05:13
També estic igual. La gràfica de desnivell de les últimes rutes pujades són linies rectes horitzontals.
Si descarrego la ruta i l'obro, per exemple. amb el google earth lel perfil surt correcte.
Una ruta que em sortia amb la línia recte al mòbil, i que després he pujta, m'ha dibuixat bé el perfil a la web.
Alguna solució????

Rutes de camalic
EntradaPublicat: 28 feb. 2021, 10:09 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 7Membre des de: 09 ago. 2016, 12:12
Doncs em traieu un pes del damunt, perquè m'ha passat les darreres tres vegades que he emprat el Wikiloc. Les dues primeres em marcava sempre 1 metre de desnivell acumulat, ahir em marcava el mateix i, de sobte, va pujar de cop i volta. Cada cop que gravo una ruta, abans reinicio el meu android i amb el "GPS Reset" esborro totes les dades del GPS (funcionalitat que hauria de tenir implantada Wikiloc). Sort que també gravo amb el rellotge Garmin i puc tenir una estimació aproximada.
M'agradaria que, alhora de renovar la subscripció anual, també em cobressin 1 €.

Rutes de Jordi Roig Graells
EntradaPublicat: 09 març 2021, 19:41 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 01 maig 2017, 14:43
Hola! Jo també he experimentat aquest problema. Algú n'ha trobat alguna solució? Moltes gràcies!

Rutes de anama.domenech
EntradaPublicat: 10 set. 2021, 09:22 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 14 jul. 2009, 06:01
Bonnes, Em passa el Mateix que vosaltres des de fa pocs dies, llàstima que des-de Wikiloc no ens donguin una esplicacio o millor una solució

Rutes de adellacha
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
8 entrades