Cerca:

Índex del fòrum  »  Suggeriments  »  Cercar les meves rutes

EntradaPublicat: 01 set. 2018, 22:15 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 29Membre des de: 12 abr. 2008, 20:14
Hola,

No entenc com encara Wikiloc no proporciona la possibilitat de poder cercar les meves pròpies rutes. El cercador que incorpora la pàgina no permet filtrar les teves rutes, et mostra les de tot quisqui.

Per exemple si vull cercar els tracks en els que he pujat a Rocacorba només tinc dos opcions, o vaig a la llista de rutes i vaig passant pàgina a pàgina (de 20 en 20, santa paciència) fins que les trobo, o bé me'n vaig a google i allà busco per "rocacorba wikiloc usuari" i a veure si tinc sort... no es podria afegir un cercador senzill per poder fer això? O bé al cercador de wikiloc afegir una marca de que només vols cercar en les teves rutes i descartar les dels demés?

Salutacions.

Rutes de Myrddin
EntradaPublicat: 02 set. 2018, 03:35 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 517Membre des de: 07 ago. 2011, 14:17
Hola, Myrddin.

Por favor, echa un vistazo a este tema del Foro: https://es.wikiloc.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=9664&hilit=rutas+propias.

Saludos.

Rutes de Nofahuer
EntradaPublicat: 02 set. 2018, 10:09 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 29Membre des de: 12 abr. 2008, 20:14
Gràcies!

Rutes de Myrddin
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
3 entrades