Cerca:

Índex del fòrum  »  Suggeriments  »  WIKILOC APP PER WINDOWS PHONE i SMART WATCH

EntradaPublicat: 14 març 2016, 21:01 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 5Membre des de: 22 juny 2010, 21:12
Hola,

Voldria saber quan hi haurà versió de la APP per a Windows Phone i quan la APP serà compatible amb Smart Watch, ja sigui per Android, Apple o Windows Phone.

Seria una bona opció ja que amb un Smart Watch es pot tenir el mòbil resguardat i guiar-se en moments puntuals amb el rellotge, ja sigui al canell o al manillar (podria emetre un so a waypoints durant la ruta per exemple).

Salutacions.

Rutes de proteam
EntradaPublicat: 27 març 2016, 22:51 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Algú sap alguna cosa?

Rutes de proteam
EntradaPublicat: 16 abr. 2016, 22:05 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
He vist que Oruxmaps te prevista una versió per a smartwatch, pero a mi m'agrada mes la vostra app.

De cara a una possible nova aplicació per a smartwatch, m'agradaria que aquesta pogués tenir les mateixes funcions que un Garmin Foretrex, amb blanc i negre en mode estalvi de pantalla.

Imatge

També les funcions de seguiment de ruta i exploració de mapes a color com amb un Garmin Epix.

Imatge

També seria necessari diferents opcions personalitzables d'estalvi de bateria.

Rutes de proteam
EntradaPublicat: 27 maig 2019, 08:40 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 23Membre des de: 26 oct. 2017, 09:52
Crec que acaben de llançar una beta de la primera versió de Wikiloc per a Apple Watch!!
https://ajuda.wikiloc.com/article/692-w ... pple-watch

Rutes de Berta NC
EntradaPublicat: 01 juny 2019, 21:26 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
gracies, però tinc un LG android

ja mes d'un any que faig anar BackCountry Navigator per smartwatch i content, milloraria alguna cosa però

Rutes de proteam
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
5 entrades