Cerca:

Índex del fòrum  »  Suggeriments  »  Punts d'interès

EntradaPublicat: 06 abr. 2021, 17:06 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 17 oct. 2010, 18:39
Bon dia gestor del Wikiloc,
l'altre dia per primera vegada em vaig trobar de no poder identificar tota la ruta amb els PUNTS D'INTERÈS que creia necessaris.

L'aplicació nomes deixa posar-ne 50 i, en una ruta llarga i/o amb molts canvis de sentit, camí, cruïlles, corriols, ... pot ser que en siguin pocs si vols donar una informació ajustada a la realitat.

Gràcies.

Rutes de nohisoc
EntradaPublicat: 18 jul. 2021, 05:42 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 5Membre des de: 08 ago. 2013, 10:47
Hola,

Amb les últimes actualitzacions quan obres un arxiu GPX des del mòbil per guardar-lo només amb còpia local ja no ho pots fer-ho. T'obliga a penjar-la i et limita els punts de pas a 25. Amb rutes llargues aquest número de punts d'interès pot ser insuficient. Estaria bé eliminar la limitació del número de punts d'interès o com a mínim ampliar-la.

Això és un problema important per mi doncs quan faig una ruta nova la dibuixo sobre el mapa i vaig afegint tots els punts d'interès per on passo per poder-la anar seguint còmodament. Fins ara no hi havia problema doncs al guardar-la només com a còpia local no hi havia límit amb el número de punts d'interès, però amb les darreres actualitzacions això a canviat.

Gràcies per la vostra feina.

Rutes de paranoic
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
2 entrades