Cerca:

Índex del fòrum  »  Suggeriments  »  Alerta per a rutes amb errades greus

EntradaPublicat: 20 set. 2020, 07:29 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 06 jul. 2013, 06:17
Revisant rutes en vaig trobar una on el cim que es deia al títol de la ruta NO era realment el cim que es va fer (i per tant on duia el track) si no un altre de proper. Si bé vaig afegir un comentari a la zona corresponent alertant de l'errada, a no ser que l'autor la llegeixi i corregeixi el títol, queda a l'atzar de qui es descarregui la ruta que hagi llegit el meu comentari; si no ho fa, s'equivocarà en el cim que realment farà i el que és més greu. En cas d'accident mentre sigui al cim, no el sabran localitzar els cossos d'emergència, doncs ell estarà realment en una altra muntanya.

Proposta de millora en la seguretat: Afegir a totes les rutes que podem consultar a wikiloc una alerta de seguretat (que d'entrada estarà sempre desactivada, clar). Qualsevol que hi apreciï una errada greu ha de poder activar-la (a partir d'aquest moment la ruta es pot consultar igualment però apareix amb l'alerta de seguretat "activada") i afegir-hi descrit el motiu de l'alerta de seguretat.

La icona de l'alerta de seguretat podria ser un triangle que en "activar-se" canvia de color i passa, per exemple a vermell intermitent, a fi que tothom qui la consulta vegi de forma indefectible l'avís

També, en activar-se l'alerta de seguretat d'una ruta caldria que rebés un mail l'autor de la mateixa, a fi que pugui comprovar-ne el motiu i corregir l'errada si és pertinent

Si hi ha manera d'avisar als usuaris que s'hagin descarregat amb anterioritat la ruta també seria una millora important de seguretat

Caldria pensar què fer amb les alertes de seguretat que NO hagin estat "resoltes". Aquí encara no m'hi he posat...

Rutes de perepochmarti
EntradaPublicat: 27 abr. 2021, 11:27 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 3Membre des de: 17 juny 2008, 05:36
Bona idea Pere!

De totes maneres jo sempre et recomanaría que un cop descarregada la ruta la obris en un editor o Google Earth per revisarla i així t'en adonarás entre altes coses de que es el que farás.

Una salutació!

Rutes de l'Anyols
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
2 entrades