Cerca:

Índex del fòrum  »  Suggeriments  »  No vull pujar les rutes a Wikiloc automàticament.

EntradaPublicat: 16 maig 2021, 18:48 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 3Membre des de: 01 març 2014, 11:52
Fins la darrera actualització (se'm va fer el 4 de maig) tenia l'opció de pujar les rutes o guardar-les en local. Ara no puc, o no he trobat la manera de fer-ho.

Només vull pujar algunes de les rutes que faig. Les que penso que no tenen interès no vull pujar-les.

Com ho he de fer per conservar-les en local i només pujar-les quan ho vulgui?

Salut

Lluís

Rutes de potxobdn
EntradaPublicat: 19 juny 2021, 22:29 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 23 juny 2009, 05:52
Des de la última actualitzaciò no hi ha forma de fer el que abans sí que es podia. Has de pujarles totes a la web i després compartirla per correu electrònic, Whatsapp o altres medis, després l'has d'esborrar de la web. Tampoc es pot fer que una ruta que tinguis i la passis al smartphone es quedi com a copia local. L'unica forma es tenir el smartphone en mode aviò. Llavors es guarda a "Rutas guardadas" no a "Sólo copia local"
Justament havia pagat la suscripciò a la versiò premium quan s'ha fet aquesta actualitzaciò tan lamentable. Ja no tornaré a pagarla mai més. Hi ha altres apps millors que a més no s'han de pagar.

Rutes de rce@ono.com
EntradaPublicat: 20 juny 2021, 16:58 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 19 feb. 2010, 14:33
Jo també em trobo amb el mateix problema.
La còpia local és molt útil per les rutes que a mi m'interessen molt, però que no tenen cap interès ni qualitat suficient per ser compartides online.
Demano també que es torni a facilitar a través de l'aplicació de wikiloc!!!

Rutes de tbacata
EntradaPublicat: 05 set. 2021, 15:28 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 10 set. 2010, 21:49
Jo també trobo que era millor abans quan tenies l'opció de pujar-la o guardar-la.

Rutes de pantagb
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
4 entrades