Cerca:

Índex del fòrum  »  Suggeriments  »  Editar la ruta a Wikiloc

EntradaPublicat: 16 abr. 2019, 10:25 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 4Membre des de: 22 feb. 2014, 18:47
Senyors de Wikiloc,
Per a quan penseu de fer la modificació molt i molt necessària per a poder editr la ruta dins la mateixa aplicació?
Jo he vist que els suggeriments sobre el tema venen del 2013. I estem a 2019! Així que poseu-vos les piles.
Que no es puguin editar les rutes, provoca que molta gent agafi una de les dues opcions següents:

- 1. Els que pengen la ruta, sense corregir. Amb les marrades. Això fa, o que ningú les segueixi o qui les segueix es cagui amb tot per que el fa anar malament.
- 2. Els qui, pacientment, fan tot el procés (com jo):
- Baixar la ruta
- Baixar les fotos
- Modificar el track amb un editor a part.
- Modificar els waypoints i gravar-los en un fitxer apart.
- Pujar la ruta
- Puja els Waypoints
- Afegir les fotos per a cada Waypoint
- Fer la Ressenya.

Això és molta feina senyors. Molta feina, simplement per a esborrar un parell de trams de marrades que hem fet en la ruta. I que si es poguessin fer del de la mateixa aplicació ens estalviaríem tots aquests passo i un munt de feina.

La veritat és que moltes vegades em donen ganes de no penjar la ruta per a estalviar-me tota aquesta feina.

Penseu que, SI ES POGUESSIN EDITAR LES RUTES PER WIKILOC, MOLTA MÉS GENT S'ANIMARIA A PENJAR RUTES. i ARA NO HO FA PER MANCA DE TEMPS O PER MANDRA.
WIKILOC ESDEVINDRIA UNA WEB AMB MOLT MÉS ÉXIT PERQUE HI HAURIEN MOLTES MÉS RUTES PENJADES.

En conclusió, paga la pena que us poseu en aquesta modificació per a PODER MODIFICAR LES RUTES DINS LA MATEIXA WEB DE WIKILOC i això redundarà en benefici pels usuaris i per a vosaltres mateixos perquè com serà una Web d’èxit, inclús podreu demanar més diners per la subscripció.

La alternativa és marxar a una altra Web que tingui aquestes coses ja resoltes. Qui n'hi ha.
Així que poseu-vos les piles, sisplau, que la gent està demanant a crits aquesta millora ja des de fa almenys 6 anys. Ja toca.

Atentament
MAGÍ

Rutes de Magí Alsina
EntradaPublicat: 03 nov. 2019, 09:40 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 13 ago. 2008, 18:56
Magí, totalment d'acord.

Rutes de Joqui
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
2 entrades