Cerca:

Índex del fòrum  »  Preguntes, ajuda, problemes... sobre Wikiloc  »  No em deixa pujar una ruta neta i arreglada

EntradaPublicat: 11 març 2021, 11:25 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 37Membre des de: 04 juny 2010, 10:19
1- He fet una ruta amb el mobil.
2- En tornar a casa, me la baixo des del Wikiloc a l'ordinador.
3- La que tinc al Wikiloc la poso en 'Privada'.
4- Netejo alguna errades amb el BaseCamp, hi poso els punts d'interès.
5- Llavors pujo la que he retocat al Wikiloc.
6- Després la que tinc primera (que està en brut i no té punts d'interés) l'esborro.
AVUI he fet això excepte que m'he equivocat en el pas 3 i no he posat "privada".
7- Quan he volgut pujar la Nova i definitiva, no em deixa diu que "ja n'hi ha una altra".
8- He entrat en l'antiga (que està en brut) i la he passat a "privada".
9- He tornat a intentar pujar la nova i bona.... i em continua dient que ja n'hi ha una altra.

Després de 800 rutes, és el primer cop que em passa.
Com ho arreglo?
Miquel Garriga

ATENCIÓ: (segona nota) ara ho he tornat a provar. I el sistema que teniu no funciona bé. Realment ara m'he adonat que surt un text que diu: "veure ruta" (referint-se a la que és igual i no em deixa pujar la meva): doncs la que em mostra és una que parteix del mateix punt (Can Grau) però marxa cap el sud (la meva va al nord).
Aquesta que em mostra és la del codi vostre: 58770136
Mentre que la meva (en brut) que està com a Privada és el vostre codi: 67522438
Si ho compareu veureu que no s'assemblen en res.

Rutes de Miquel Garriga
EntradaPublicat: 13 jul. 2021, 15:29 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 28 nov. 2011, 08:46
Bon dia,

A mi em passa el mateix. Intento pujar una ruta i em diu que ja existeix al Wikiloc i m'enllaça amb un usuari que té una ruta similar però de fa molts anys.

Ho vas poder solucionar?

Rutes de RosaMC
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
2 entrades