Cerca:

Índex del fòrum  »  Preguntes, ajuda, problemes... sobre Wikiloc  »  Nova interfície de wikiloc

EntradaPublicat: 04 març 2020, 16:36 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 6Membre des de: 17 jul. 2009, 01:54
Bon dia.
A nova interfície de Wikiloc és mona, però no li acabo de trobar avantatge:
abans clicant al mapa podies trobar les rutes fàcilemt, i ara cal aanar a fer més clics per arribar-hi.
No és pràctic.
Abans anaves mirant rutes i les que interessaven les obries en una pestanya nova i després l'acabaves de mirar. Ara l'opció d'oobrir en una nova pestanya no funciona.
No pots canviar la proporció mapa llista de rutes, i en algunes pantalles amb poca resolució fora interessant.
Quan poses rutes damunt del mapa per comparar-les, estaria bé que puguessis triar de quin color apareix cadascuna i fer més fàcil la compraració.

Salut

Rutes de josep-andreu
EntradaPublicat: 05 març 2020, 15:27 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 7Membre des de: 06 nov. 2007, 05:09
Totalment d'acord. Ara es molt més dificil escollir una ruta i el tros de mapa es molt petit i no es pot augmentar. No podem tenir varies pestanyes obertes...En fí, un gran pas enredera. Tal com estava abans de la suposada millora estava força be.
salutacions!

Rutes de josep.gps
EntradaPublicat: 06 març 2020, 16:27 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 03 ago. 2013, 23:08
No m'agrada. Abans podia buscar rutes desde el meu poble que passes per un altre lloc. Posant els dos noms. Ara amb la merda nova aquesta nomes puc buscar per la zona. No pu posar dos noms.
Hi ha algu a manera?
Es ilogic que ko de mas recientes estigui a sota de la primera pagina

Rutes de Vendrell18
EntradaPublicat: 06 març 2020, 21:39 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 580Membre des de: 07 ago. 2011, 14:17
Hello everybody.

Perhaps this Forum entry may be useful.

Best regards.

Rutes de Nofahuer
EntradaPublicat: 08 març 2020, 17:49 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 6Membre des de: 23 ago. 2009, 07:01
Vaja sorpresa......mai havia vist una actulització fer tantes passes endarrera...es infumable.
Ja hem direu com buscar una ruta...no tinc nassos a queel cercador mostri les rutes de la zona que busco.
Quina decepció.
Espero que es rectifiqui abans d no sigui tard.

Rutes de Tarres
EntradaPublicat: 08 març 2020, 17:59 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Però com pot ser que no puguis obrir les rutes en diferents finestres...aixó no ajuda a utilitzar aquest buscador. De nou quina decepció

Rutes de Tarres
EntradaPublicat: 08 març 2020, 18:11 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
On esta el trailrank??? De veritat que tinc d'obrir els tracks un per un , passam pel buscador cada vegada per identificar la qualitat d'aquest track. No pot ser....

Rutes de Tarres
EntradaPublicat: 17 març 2020, 16:19 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 3Membre des de: 10 oct. 2011, 10:54
estic absolutament d'acord amb els anteriors comentaris. Ara es molt mes dificultós buscar rutes i tampoc surten a la página les tres o quatre rutes properes recomanades que eren molt útils . Francament un retrocés

Rutes de ZERMIREZ
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
8 entrades