Cerca:

Índex del fòrum  »  Preguntes, ajuda, problemes... sobre Wikiloc  »  Waypoints

EntradaPublicat: 02 des. 2019, 16:41 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 09 juny 2013, 19:36
Bona tarda companys
De fà uns anys que penjo tracks, rutes o escursions com vulgueu dir però sempre em trobo amb un problema a l'hora de detallar-ho correctament, i és el tema del nombre de waypoints que es poden penjar, limitat a 25. De ben segur que ningú vol tenir cap problema a la muntanya doncs no crec es passi bé i en molts casos, i per la meva experiència crec que fora convenient augmentar aquesta quantitat en uns 10 més. Acostumo a fer rutes una mica entortolligades o més aviat enrevesades, d'uns 8/15 kms i que arribis a 3/4 de recorregut i no puguis especificar uns quants punts més, sap greu i sembla la deixis a mitjes. Estic segur que només és un problema meu de no saber treballar correctament el BaseCamp que sempre utilitzo de cedaç per eliminar moviments inadequats però, em quedo amb el dubte de si no ho podía haber fet millor sempre que a algú lhi serveixi la ruta com d'altres cops ha passat. Si teníu alguna solució, agrairía que em diguéssiu quelcom.
Gràcies

Rutes de Joan R. Guàrdia
EntradaPublicat: 06 des. 2019, 06:10 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 537Membre des de: 07 ago. 2011, 14:17
Hola, Joan R. Guàrdia.

Si tu problema residiese en la limitación que la web de Wikiloc impone a la cantidad de puntos de interés que pueden asociarse a una ruta en el momento de su publicación, entonces la solución la encontrarás en este artículo del Centro de Ayuda.

Saludos.

Rutes de Nofahuer
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
2 entrades