Cerca:

Índex del fòrum  »  GPS i software  »  Escollir GPS

EntradaPublicat: 05 feb. 2015, 10:41 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 5Membre des de: 18 abr. 2011, 07:29
Hola,
actualment estic vivint fora i aprofitare per viatjar per diferents llocs del mon i fer trekkings, per tant necessito un gps on sigui facil descarregar i intercanviar mapes de diferents zones aixi com unes bateries (o piles) que em garanteixin autonomia.
Qualsevol ajuda sera benvinguda.
Gracies

Rutes de Vilito
EntradaPublicat: 05 feb. 2015, 13:39 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 804Membre des de: 24 juny 2008, 11:57
Hola,
a mi m'agrada molt el garmin oregon que tinc, les piles duren molt i en els últims models el mateix aparell et recarrega les piles quan el connectes i hi tens piles recarregables posades. Però no em conec gaire els altres models.
Aquest el que no veia molt clar a l'hora de comprar-lo és que és de funcionament tàctil però de moment, des que el faig servir, estic molt satisfet.
Salut.

Rutes de Xondu
EntradaPublicat: 05 feb. 2015, 13:46 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 5Membre des de: 18 abr. 2011, 07:29
Moles gracies per la rapida resposta chondo, que em pots dir del tema de carregar mapes de diferents paisos? es facil/barat?
Gracies de nou

Rutes de Vilito
EntradaPublicat: 05 feb. 2015, 14:24 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 804Membre des de: 24 juny 2008, 11:57
Si carregues els mapes comprats a garmin deu sortir car, però jo quan he anat a uk he trobat mapes que generaven a partir d'openstreetmaps que estaven molt bé i el que és la península hi ha varies opcions com els topohispania que estan molt bé i són gratuïts.
Salut.

Rutes de Xondu
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
4 entrades