Cerca:

Índex del fòrum  »  GPS i software  »  IBP en un track que és la suma de varis tracks

EntradaPublicat: 17 gen. 2012, 18:26 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 13Membre des de: 15 gen. 2011, 17:28
M'adreço al fòrum per veure qui em pot aclarir idees.
Jo abans de fer una ruta em baixo varis tracks de la zona a través de wikiloc, me'ls miro una mica i selecciono part d´ells per fer-me, unin aquestes parts amb el Mapsource, el track definitiu que seguiré amb la bici. Naturalment cada un d'aquests trams ha estat fet per una persona diferent en dies diferents. Doncs bé, quan busco el IBP conjunt del track que m'he muntat jo amb el Mapsource em dona un resultat que de vegades difereix molt del que em dona quan el faig realment amb la bici. En ocasions m'ha oscil.lat entre IBP 78 que era el que m'esperava teòricament i IBP 64 que ha estat el real. Ja sé que el nº de punts, etc, etc, pot influir però ho veig exagerat. La meva pregunta és: el factor temps (els tracks originals que m'he baixat poden ser de mesos ó anys diferents) pot influir? seria més segur si calculés l'IBPde cada tram original i després els sumés?
Gràcies per la vostra atenció:

Franba

Rutes de Franba
EntradaPublicat: 25 jul. 2013, 15:13 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 6Membre des de: 24 oct. 2007, 21:18
Disculpa la meva ignorància, però que significa IBP?

Rutes de DQS
EntradaPublicat: 09 set. 2014, 17:28 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 10Membre des de: 22 ago. 2011, 20:45
DQS ha escrit:
Disculpa la meva ignorància, però que significa IBP?

Com que veig que al qui l'hi fas la pregunta no et contesta, aqui la tens

http://www.ibpindex.com/index.php/es/

Rutes de joanenriccoca
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
3 entrades