Cerca:

Índex del fòrum  »  Suggeriments  »  Carrusel de fotografies

EntradaPublicat: 12 abr. 2012, 09:20 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 31Membre des de: 31 oct. 2008, 03:13
Un tema que podria ser interessant és veure totes les fotografies d'una ruta en un “carrusel” i estalviar-te tenir que clicar en una, sortir, anar a una altre, sortir, ... (doncs moltes estan col•locades en diferents waypoints) Si tinguéssim un carrusel on anessin passant totes i ens informés en cada fotografia del waypoint, el nom, etc... fora molt pràctic.

Rutes de capita haddock
EntradaPublicat: 13 abr. 2012, 08:22 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 119Membre des de: 16 gen. 2009, 12:59
+1,segur.

Rutes de marianoangel
EntradaPublicat: 26 abr. 2012, 07:54 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1136Membre des de: 19 set. 2011, 18:28
OK, no sembla algo urgent però si que sembla bona idea.
Entenc que et refereixes a un slideshow.
De tota manera d'aquí poc s'espera fer un redisseny i canviaran les pàgines de la fitxa de la ruta i de les fotos, es podria mirar després d'això amb el nou disseny què pot quedar bé.
Queda apuntat. Moltes gràcies.

Rutes de jeprubio
EntradaPublicat: 24 maig 2012, 16:43 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Veig avui que hi ha una nova versió. Em congratulo !! M'agrada molt. Respecte aquest tema diria que dona una bona solució.

Crec que unes possibles millores serien:
- es podria posar unes fletxes a banda i banda de la fotografia principal per fer poder fer un recorregut més fàcil a totes les fotos.
- que quan la fotografia correspon a un waypoint:
* en lloc de un mapa general (ara mateix no indica el lloc exacte dins la ruta de la fotografia) ens mostrés el lloc.
* estaria bé que mostrés la icona (dolmen, arbre, casa, ...) que has triat per cada waypoint al costat de la fotografia i el nom del waypoint.
* també crec que (respecte l'anterior versió) ara quan està sobre una fotografia a la pàgina principal de la ruta no t'indica a quin waypoint correspon. Si vas al Waypoint sí que t'ensenya la fotografia.

En tot cas, molt bé. Felicitats!

Rutes de capita haddock
EntradaPublicat: 25 maig 2012, 07:22 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Hola,
em sembla molt bé tot el que acabes de proposar, ara però han sortit un parell de errors més aviat greus al fer el canvi de disseny i ho hem de mirar abans. Però m'ho apunto tot, viam si aviat ens hi podem posar perquè em semblen bones idees i estic segur que els altres quan els hi expliqui ho veuran igual.
Gràcies company.

Rutes de jeprubio
EntradaPublicat: 25 maig 2012, 07:44 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Independentment del tema "carrussel",
1.- També comentar-vos que crec que és una bona idea el que heu fet ara de que al passar per sobre de la distancia o de l'alçada mínima, ... et dona una explicació.
El mateix seria interessant per les dues dates que hi ha més avall. La "data de pujada"és exacta, però la "data de realització" probablement requereix dir que està en funció del GPS o de la data de creació del fitxer (no se exactament d'on la agafeu) però com que jo poso sempre la data i hora real en el títol és fàcil de contrastar i tinc algun casos que no coincideix (quan tenia un GPS antic).
2.- Pels que ja tenim un nombre més o menys llarg de rutes, seria interessant que a la pàgina que es veuen totes llistades, poguessis anar endavant o en darrera sense anar d'una en una. (semblant a la manera de fer de molts sites tipus: <- 1, 2, 3, ...-> ) Ara mateix accedir a la primera ruta que vares pujar es fa un xic lent.
Per qualsevol tema ja sabeu com localitzar-me.
Molt bona feina!!
Cordialment.

Rutes de capita haddock
EntradaPublicat: 25 maig 2012, 11:02 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Hola capità,
la data de realització ha de ser la que està dins del track que crea el GPS. Ho estem repassant perquè sembla que en alguns casos pot no estar bé. També hem de canviar a que no surti quan una ruta està dibuixada a mà...

Lo de millorar el paginat de les rutes dels usuaris també em sembla bé, ho apunto juntament amb lo anterior.

Per cert, he vist que tens rutes xulísimes, viam quan es pugen els límits de fotos que és una altra de les coses pendents perquè encara milloraran més.

Rutes de jeprubio
EntradaPublicat: 25 maig 2012, 13:26 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Sí, amb aquell antic GPS (GEONAUTE KeyMaze 300) tan sols tenies un fitxer en format kml (la data segur que estarà malament), de fet és com si hagués dibuixat la ruta a ma. En aquests casos pot ser és millor eliminar aquesta data de "realitzat".
Respecte les fotografies, amb les càmeres actuals, jo intento rebaixar la qualitat i pujar tan sols a nivell de "document" (menys de 1 Mb per fotografia) per no carregar el vostra servidor. Sis fotografies per ruta + sis fotografies per waypoint a mi m'és del tot suficient.
Altre cosa son els Waypoints ... a vegades 25 es fa curt ... però és excepcional i tot és prioritzar.
Els usuaris som molt punyents ... si es posen coses noves: perfecte!, però quan les treus ... això son figues d'un altre paner. Ara que passant el cursos sobre una fotografia no ens assenyali el waypoint: ho trobo a faltar.
L'equip de Wikiloc és fantastic i som molts els que us ho agraim ... sobretot intentant que els continguts siguin de qualitat, aquesta ha de ser la nostra principal aportació (temps).
Cordialment,

Rutes de capita haddock
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
8 entrades