|
|
|
Publicat: 10 maig 2012, 20:17 |
|
|
Entrades: 2Membre des de: 24 oct. 2007, 21:18
|
VOLDRIA SABER PERQUÈ SEMPRE QUE PENJO UN TRACK AL WIKILOC SEMPRE EM SURT UN DESNIVELL INFERIOR AL DEL MEU GPS O EL DELS MEUS COMPANYS, LES DIFERÈNCIES SON DE 100 A 300 METRES.
GRÀCIES.
|
|
|
Publicat: 11 maig 2012, 07:33 |
|
|
Entrades: 1170Membre des de: 19 set. 2011, 18:28
|
Hola, això podría ser perquè wikiloc filtra els acomulats de les alçades que venen del gps i així treu algunes imprecissions d'aquests aparells. S'ha donat casos en que sense filtrar potser una muntanya que la base està a 100m i el pic a uns 400 m, sense filtrar podia donar uns 1000 metres de desnivell quan era un cas en que pràcticament només es feia que pujar i eren les imprecissions en les alçades lo que feien que es disparés tant. Després d'això es van posar filtres per minimitzar el problema. De fet en les aplicacions mòbils es filtra més que en els altres aparells perquè els errors d'alçades són més grans. Adéu.
|
|
|
Publicat: 08 feb. 2013, 13:33 |
|
|
Entrades: 6Membre des de: 11 gen. 2013, 19:06
|
Per que no sortís un perfil de excursió en dent de serra, ¿no es podria fer que si l'alçada d'un punt varia menys de 10 metres no es consideres que ha variat?. Aleshores quan caminem per una pista plana no sortiria un perfil d'alçades en dent de serra, ni sumaria un desnivell acumulat tant gran, Tant de pujada com de baixada.
|
|
|
Publicat: 08 feb. 2013, 14:15 |
|
|
Entrades: 1170Membre des de: 19 set. 2011, 18:28
|
Hola, això és molt aproximadament el filtre que ja està fent la web, tal qual ho dius.
L'únic que en el gràfic no es fa aquest filtre i influeixen totes les alçades però si que es descarten en els acumulats de pujada i baixada. Salut.
|
|
|
Publicat: 01 abr. 2013, 15:22 |
|
|
Entrades: 5Membre des de: 24 oct. 2007, 21:18
|
Hola a tots. Tinc un GPS que guarda molts punts i quant més llarga és la ruta més error en els metres acumulats té respecte a wikiloc. Una ruta de 8 hores en btt ha arribat a tenir 1000 mts d'error acumulat. Potser wikiloc no hauria de calcular els metres acumulats ni filtrar punts, només limitar-se a donar els metres que dona l'aparell GPS i no alterar aquesta dada....
Dic que wikiloc altera aquesta dada ja que diferents software donen una alçada molt semblant, compegps, oziexplorer, trackmaker, ibpindex, perfils.... tots menys wikiloc?
Per saber si una ruta estar al teu abast tant important com els Km són els mts. acumulats.
Faig una mica de critica constructiva ja que fa temps que sóc usuari de wikiloc i crec que hauria de millorar aquest tema de l'alçada acumulada. Salut i forces sortides.
|