Cerca:

Índex del fòrum  »  Wikiloc per al mòbil  »  Cerca de rutes des d'Android

EntradaPublicat: 27 juny 2012, 15:08 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 300Membre des de: 24 oct. 2007, 21:18
Estem contents d'anunciar que ja està disponible el servei de cerca de rutes de Wikiloc per Android, el Search Pack. Podràs descobrir rutes properes a on et trobis ordenades per proximitat o també cercar en un lloc determinat. Inclou filtres d'activitat, distància, desnivell, dificultat i de rutes circulars. També pots buscar per text lliure, per identificador de ruta o entre les teves rutes favorites.

Si ja tens l'app de Wikiloc al teu Android, has d'actualitzar-la a la última versió (2.0) i llavors ja pots obtenir el Search Pack a http://www.wikiloc.com/mobile/android.do o directament des de l'App.

Inicialment pensàvem oferir el servei per un temps limitat, per exemple 1 mes, 6 mesos o un any renovables. Després de consultar-ho vàrem veure que si compres el pack per un mes i llavors per la causa que sigui (mal temps, problemes personals, etc..) no pots utilitzar-lo durant aquell temps hauríes de tornar a pagar per renovar-lo, tot i no haver-lo fet servir. Ens va semblar millor oferir el servei sense límit de temps i tansols pagar per ús, cada Search Pack inclou la descàrrega de 100 rutes amb cerques il·limitades i si no l'utilitzes durant un període de temps no tens perquè pagar res.

Assignar-lo a un únic telèfon tampoc era convenient. Un Search Pack va associat al teu usuari de Wikiloc i així podràs realitzar cerques de rutes i descarregarte-les des del teu telèfon o el d'un amic tansols entrant amb el teu usuari de Wikiloc.

Pots descarregar-te rutes des de la web i passar-les al teu Android però esperem que el Search Pack et sigui útil i decideixis que val la pena pagar un parell d'euros, descobrir i descarregar-te les rutes de la forma més fàcil i ràpida i col·laborar amb la teva aportació perque poguem seguir millorant Wikiloc.

Hem trigat més del que esperàvem, gràcies per la vostra paciència i pels missatges de suport, esperem que us agradi!

--
Equip de Wikiloc

Rutes de Jordi
EntradaPublicat: 13 jul. 2012, 10:44 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 06 jul. 2012, 13:21
Hola,
m'interessa l'opció de descarregar-me una ruta des de la web al meu Android.
Des d'internet me les puc mirar millor i, un cop triada la que vull fer, baixar-la i que em serveixi de guia per a no perdre'm pel camí (molt freqüent en mi, d'altra banda... :? )
Em podríeu dir com fer-ho? No me'n surto.
Gràcies!!

Rutes de Murrum
EntradaPublicat: 16 jul. 2012, 07:08 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 300Membre des de: 24 oct. 2007, 21:18
Hola Murrum, doncs un cop tinguis la ruta identificada a la web pots baixar-la directament posant a l'app de wikiloc l'identificador (ID) de la ruta. L'ID és el número que surt al final de l'adreça de la ruta al teu navegador web (p.e de http://www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=405679 l'ID seria 405679)

Salut
Jordi

Rutes de Jordi
EntradaPublicat: 16 jul. 2012, 14:03 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 06 jul. 2012, 13:21
Moltes gràcies!!
Aquesta tarda mateix ja ho provo!!

Rutes de Murrum
EntradaPublicat: 07 ago. 2012, 09:38 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 10Membre des de: 06 ago. 2012, 18:53
Bones,

avui he provat l'aplicació per Android amb el meu HTC i m'ha anat molt bé. He descarregat una ruta i tot ha anat ok!!!

Tinc una sèrie de dubtes a veure si mel's podeu resoldre:

1.- Si et desvies voluntàriament de la ruta, com hi tornes? Suposadament treient zoom al mapa i t'apropes de nou a la ruta, però quan ho intentava fer no em deixava allunyar-me gaire i no trobava la ruta.

2.- Si tens el 3g engegat, i la pantalla sempre encesa, és una autèntica passada, però en 3 h se't consumeix la bateria. Algun consellet? Apagar el 3g i només amb GPS? Apagar la pantalla i anant encenent-la quan dubtis en el camí?

3.- Hi ha algun suport per mòbil?

Gràcies,

Álvaro

Rutes de ÁlvaroVP
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
5 entrades