Cerca:

Índex del fòrum  »  Wikiloc per al mòbil  »  mòbil HTC + GPS

EntradaPublicat: 19 oct. 2011, 17:39 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 05 nov. 2010, 19:52
Hola a tothom,

Tinc un mòbil HTC i voldria utilitzar-lo com a GPS, pero no tinc ni idea de com fer-ho, quina aplicació he de descarregar ni quin programa baixar al ordinador.

M'agradaria utilitzar-lo tant per seguir rutes preestablertes com per registrar les que faig jo. Si algú em pogues donar un petit cop de mà... ;-)

Rutes de ocm
EntradaPublicat: 20 oct. 2011, 08:00 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 678Membre des de: 14 des. 2010, 09:36
Hauríes de saber primer si el teu model d'HTC utilitza el sistema operatiu Android o Windows Mobile. Depenent d'un o l'altre tindras diferents opcions a escollir

Rutes de edumartinell
EntradaPublicat: 20 oct. 2011, 08:22 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 05 nov. 2010, 19:52
Hola Edu,

Utilitza sistema operatiu Android (versió 2.3.3). Potser tu tens també un HTC, saps que tal van? Quines opcions recomanaries amb aquest sistema operatiu? Moltes Gracies per l'ajuda :-)

Rutes de ocm
EntradaPublicat: 20 oct. 2011, 08:35 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 678Membre des de: 14 des. 2010, 09:36
Jo també tinc un HTC però de moment no el faig servir com a GPS. Aviat (esperem que abans de desembre) tindrem una nova app Wikiloc per a Android, que et permetrà gravar rutes i pujar-les a Wikiloc. Després vindrà la versió que et permetrà carregar les rutes ja existents a WIkiloc i seguir-les. De moment però, diuen que oruxmaps és una bona opció per tot això, tot i que jo no l'he provada

Salut!

Rutes de edumartinell
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
4 entrades