Cerca:

Índex del fòrum  »  Wikiloc per al mòbil  »  MILLORES desitjables al programa WIKILOC per IPHONE

EntradaPublicat: 21 set. 2011, 19:50 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 3Membre des de: 24 oct. 2007, 21:18
Vull obrir un nou tema perque es pugui opinar sobre les millores que valdria la pena incorporar al programa..

Poso algunes :

- que es pugues escollir que quan es graba el track, una veu anes informant d'alguns parametres interessants, com els km fets.. El tems.. Les kcal .. Etc (com ja fan altres programes d'entrenaments)

- que tingues opcio d'escoltar musica des del propi orograma

Rutes de jmestras
EntradaPublicat: 22 set. 2011, 08:30 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 678Membre des de: 14 des. 2010, 09:36
Gràcies per obrir aquest fil. Tots el que tingueu suggerències... endavant!

Rutes de edumartinell
EntradaPublicat: 12 des. 2011, 01:19 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 07 nov. 2009, 20:04
Hola bones. També seria interessant que s'ìnclogués a la nova versió un sistema de pausa automàtica, com ja tenen altres aplicacions similars o els velocímetres de les bicicletes, un autostop. D'àquesta forma tindríem unes mitjanes més reals, ja que de vegades fem parades i no pensem en pausar la grabació del track. Salutacions.

Rutes de Jepd16
EntradaPublicat: 16 gen. 2012, 18:43 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 119Membre des de: 16 gen. 2009, 12:59
He fet varies sortides amb l'aplicació i les "floritures" que demanaria van en contre de la simplicitat que té ara. Només una es evident: MAPES OFF-LINE d'una certa qualitat, encara que sigui en una apli a banda,amb un altre cost. Segur que ho esteu mirant i ens podrieu informar de per on van els trets.

Rutes de marianoangel
EntradaPublicat: 05 març 2012, 09:29 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 12Membre des de: 13 feb. 2010, 08:17
Desconec si es pot fer o no, però una bona eina seria eliminar els darrers punts que s'han gravat. Crec que seria molt útil per netejar el track d'errades abans d'enviar-lo a Wikiloc.

Rutes de X03
EntradaPublicat: 19 jul. 2012, 09:15 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 1Membre des de: 05 des. 2011, 00:33
Hola, jo utilitzo molt l'aplicació ampliada ,de pagament, de wikiloc, per poder guardar i seguir rutes, i el que trobo més a faltar és que quan estic seguint una ruta no m'avisa quan m'aparto del track. D'altra banda si tinc el mòbil engegat i l'aplicació oberta sí que m'avisa. No sé com s'hauria de fer però segur que no és molt difícil. S'hauria d'aconseguir que els senyals acústics sonessin encara que l'aplicació estigui en segon pla i el mòbil estés parat. Ànims i gas!!

Rutes de Xrunning
EntradaPublicat: 22 jul. 2012, 11:08 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 2Membre des de: 23 jul. 2008, 22:01
Crec que seria molt útil poder eliminar algun punt gravat abans de pujar el track. També tenir els mapes off-line estaria molt bé.

Rutes de santiv
EntradaPublicat: 21 gen. 2013, 17:32 Respon citant el text de l’entrada Informa d’aquesta entrada
Entrades: 4Membre des de: 02 juny 2012, 11:31
Pausa automàtica: +1
Mapes off-line: +1
Música des de el mateix wikiloc: +1

Enhorabona per a vostra feina

Rutes de onelastbandit
Totes les hores són UTC
Pàgina 1 de 1
8 entrades