|
|
|
Publicat: 20 maig 2012, 16:42 |
|
|
Entrades: 4Membre des de: 26 nov. 2011, 15:49
|
Bona tarda a tothom, Tinc un petit problema i us ho comento per veure si em podeu donar un cop de ma. Ja m'he trobat un parell de vegades que durant una sortida, generalment a peu i per zona de boscos, que durant alguns minuts el meu Dakota 20 perd la cobertura i en el moment que es torna a trovar, fa una linia recta entre el punt on ha perdut la cobertura i on la retroba. EL que m'agradaria saber és si hi ha manera de poder corretgir aquest problema, no de que perdi la senyal, sinó de poder afegir en el track gravat el tram que s'hagi perdut. Espero que s'entengui i que algú pugui ajudar-me. Algún cop he llegit que hi ha gent que suggereix correctgir els track quan hi hagi errors o bé marrades absurdes, per tant entenc que es tractaria de poder corretgir el track. Gaàcies, salut i visca wikiloc!!!! KBRTS
|
|
|
Publicat: 23 nov. 2012, 15:17 |
|
|
Entrades: 4Membre des de: 28 gen. 2012, 08:49
|
Hola, ni ha un programa gratuït de Garmin anomenat BaseCamp. Amb aquest programa pots modificar les teves rutes, es molt senzill ja veuràs.
|
|
|
Publicat: 26 nov. 2012, 07:36 |
|
|
Entrades: 4Membre des de: 26 nov. 2011, 15:49
|
-DANTE- ha escrit: Hola, ni ha un programa gratuït de Garmin anomenat BaseCamp. Amb aquest programa pots modificar les teves rutes, es molt senzill ja veuràs. Gràcies Dante ja hi donaré un cop d'ull. slts,
|